بازسازی مافیا 1 تابستان سال جاری عرضه می گردد

به گزارش ایران عکس، در حرکتی غافلگیرانه، شرکت 2K Games خبر از بازسازی اولین قسمت مجموعه بازی های مافیا داده است. بازسازی مافیا 1 با گرافیکی کاملا مدرن و محتوای جدید از اساس دوباره ساخته شده و قرار است تابستان سال جاری با نام Mafia: Definitive Edition روی کنسول های نسل فعلی و کامپیوتر عرضه گردد.

بازسازی مافیا 1 تابستان سال جاری عرضه می گردد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

بازسازی مافیا 1 در واقع بخشی از بسته ای بزرگتر به اسم Mafia: Trilogy است که هر سه قسمت مجموعه بازی های مافیا را در یک بسته، روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر قرار می دهد. با این حال، در حالی که تغییرات چندان زیادی روی مافیا 2 اعمال نشده و مافیا 3 هم که اساسا تغییر ننموده، چون بازی همین نسل بوده، اولین قسمت مجموعه مافیا به طور کلی از نو ساخته شده است.

به جرات می توانیم از مافیا 1 به عنوان بهترین قسمت این سری بازی ها یاد کنیم. چه از دیدگاه داستان گویی و چه از نظر فرایند بازی، دو قسمت بعدی مافیا هرگز نتوانستند به خوبی شماره نخست باشند. تصور تجربه دوباره قصه مافیا 1 آن هم با کیفیت بازی های امروزی، حسابی هیجان زده مان نموده است. هنوز اطلاعات دقیقی از بازی در اختیار نداریم، ولی واضح است که مافیا 1 را روی موتور گرافیکی مافیا 3 بازسازی نموده اند.

در کنار گرافیک بالاتر و دنیایی واقعی تر، در Mafia: Definitive Edition همچنین با محتوای داستانی تازه ای طرف خواهیم شد. گفته شده که داستان بازی گسترش پیدا نموده و گیم پلی بازی هم ظاهرا با تغییرات و پیشرفت های مختلفی همراه شده است. با این حال، سازندگان بازی می گویند که این تغییرات موجب نشده است تا حس و حال مافیا 1 از بین برود، بلکه این بازسازی هنوز هم کاملا یادآور نسخه اصلی است.

بازی Mafia: Definitive Edition برای عرضه در روز 28 آگوست (7 شهریور) در نظر گرفته شده است. این بازی روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که رونمایی رسمی و کامل این بازسازی و بسته Mafia: Trilogy برای هفته بعد برنامه ریزی شده است. در نتیجه به زودی اطلاعات بیشتری از آن ها کسب خواهیم کرد.

می توانید در ادامه تصاویر بازی Mafia: Definitive Edition و تیزر کوتاهی از آن را ببینید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 979

به "بازسازی مافیا 1 تابستان سال جاری عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی مافیا 1 تابستان سال جاری عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید