آنالیز ظرفیت های شبکه ملی رشد و شبکه شاد در نشست تعاملی معاونت های آموزش وپرورش

به گزارش ایران عکس، تهران (پانا) - سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در نشستی تعاملی با معاونت های وزارت آموزش و پرورش نسبت شبکه ملی مدارس ایران (رشد) و شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) را به اسم دو ظرفیت بالا در آموزش و پرورش مورد آنالیز قرار داد.

آنالیز ظرفیت های شبکه ملی رشد و شبکه شاد در نشست تعاملی معاونت های آموزش وپرورش

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، در این نشست حسن ملکی معاون وزیر رئیس سازمان پژوهش با تاکید بر نظر ویژه وزیر آموزش و پرورش مبنی بر برگزاری این نشست تعاملی یادآور شد: چندی پیش گزارشی از توانمندی شبکه ملی رشد که حاصل کوشش های دفتر انتشارات و فناوری آموزشی بود تقدیم مقام عالی وزارت شد.

وی اضافه کرد: نکته بسیار مهمی که برای آن این جلسه برگزار شده این است که شبکه ملی رشد با این جهت گیری و اثرگذاری در آموزش و پرورش، باید چه نسبتی با دیگر ظرفیت مهم آموزش و پرورش یعنی شبکه شاد داشته باشد. برای شبکه شاد به اسم یک رویداد ملی زحمات زیادی انجام شده و اقدام مهمی است.باید کوشش کنیم به حد شایسته ای برسیم که شبکه رشد و شاد به اسم دوبال خدمات دهی مجازی به خانواده ها و معلمان باید چطور باشند. مساله اصلی ما باید این باشد.

در ادامه محسن باهو مشاور فناوری رئیس سازمان در مورد ظرفیت های وزارت آموزش و پرورش و آموزش های الکترونیک، آموزشهای ترکیبی و فعالیتهای شبکه ملی مدارس ایران(رشد) گزارشی را ارائه کرد.

سعید بدیعی معاون دفتر انتشارات هم گزارش کاملی را از شرایط شبکه رشد، ماموریت ها و اقدامات آینده این شبکه و فعالیت های ویژه در شرایط کرونایی ارائه کرد.

در ادامه علیرضا کمرئی معاون متوسطه وزیر هم ضمن ارزشمند دانستن فعالیت های انجام شده در شبکه رشد گفت: این شبکه قدمی یک خزانه مهم برای آموزش و پرورش است و حتما باید تقویت و غنی سازی گردد.

سپس حاضرین به بحث و گفتگو پرداختند. در این نشست تعاملی علیرضا کمرئی معاون متوسطه، نمایندگانی از معاونت پرورشی و فرهنگی، معاونت ابتدایی، مرکز فناوری و دیگر حوزه های ستادی، نماینده شبکه آموزش دانش آموزی(شاد) و تنی چند از مسئولان سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1767

به "آنالیز ظرفیت های شبکه ملی رشد و شبکه شاد در نشست تعاملی معاونت های آموزش وپرورش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز ظرفیت های شبکه ملی رشد و شبکه شاد در نشست تعاملی معاونت های آموزش وپرورش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید