ترامپ: با از سرگیری مذاکره درباره توافق تجاری با چین مخالفم

به گزارش ایران عکس، رئیس جمهور آمریکا با از سرگیری مذاکره درباره توافق تجاری با چین مخالف کرد و گفت که تمایلی برای مذاکره مجدد با چین ندارد.

ترامپ: با از سرگیری مذاکره درباره توافق تجاری با چین مخالفم

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، رئیس جمهور آمریکا بامداد امروز به وقت تهران در نشست خبری کاخ سفید با اشاره به گزارش هایی مبنی بر قصد چین برای از سرگیری مذاکرات تجاری با آمریکا گفت: به هیچ وجه به چنین مذاکراتی تمایل ندارم.

دونالد ترامپ مدعی شد که چین سال ها از آمریکا سوء استفاده نموده است، به دلیل اینکه روسای جمهور قبلی آمریکا، اجازه این سوء استفاده ها را داده بودند.

وی در ادامه مدعی شد که پیشرفته ترین سامانه تست کرونا در دنیا از آنِ آمریکاست و سه هفته پیش در آمریکا حدود 150 هزار آزمایش در روز انجام می شد و امروز هم نزدیک به 300 هزار آزمایش صورت گرفته است.

رئیس جمهور آمریکا دولت چین را به کوشش برای ربودن اطلاعات مربوط به واکسن کرونا متهم کرد و گفت که ما به دقت روی این مساله نظارت داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1031

به "ترامپ: با از سرگیری مذاکره درباره توافق تجاری با چین مخالفم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: با از سرگیری مذاکره درباره توافق تجاری با چین مخالفم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید