توقیف 45 هزار دستگاه غیرمجاز استخراج رمز ارز

به گزارش ایران عکس، مدیر عامل شرکت فراوری، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) گفت: 45 هزار دستگاه ماینر غیر مجاز در عظیم ترین برنامه سراسری مبارزه با انشعاب های غیر مجاز جمع آوری شد.

توقیف 45 هزار دستگاه غیرمجاز استخراج رمز ارز

به گزارش خبرنگاران از ایرنا، محمدحسن متولی زاده روز شنبه در جلسه آنلاین ستاد مدیریت سوخت نیروگاه ها، صنایع و مدیریت مصرف انرژی (برق و گاز کشور) اضافه نمود: این تعداد ماینر غیرمجاز که در روزهای گذشته شناسایی شده بودند، همزمان با اجرای برنامه سراسری تعدیل روشنایی و اصلاح انشعاب و رمز ارزها، جمع آوری شد.

وی مصرف برق این دستگاه های غیرمجاز رمز ارز را نزدیک به 100 مگاوات مطرح نمود و گفت: در حالی که ما از همه مشترکان می خواهیم مصرف خود را حتی در حد خاموش کردن یک لامپ اضافه کم نمایند، اجازه نخواهیم داد عده ای با سو استفاده، باعث ناپایداری در شبکه برق شده و احتمال بروز خاموشی را افزایش دهند.

متولی زاده ادامه داد: در مجموع در دو روز گذشته با اقدام های صورت گرفته نه تنها به تعدیل روشنایی معابر اقدام شده است، بلکه سعی در اجرای برنامه های جدیدی در حوزه مدیریت بار شده است.

مدیرعامل توانیر از شرکت های برق سراسر کشور خواست که هماهنگی ها با صنایع را افزایش دهند.

متولی زاده اظهار داشت: ما روزانه باید 100 هزار مگاوات ساعت برق را مدیریت کنیم تا دچار خاموشی نشویم.

وی اضافه نمود: ما حتی راضی به دادن یک کیلووات خاموشی به مردم نیستیم و در این شرایط همه صنایع ومشترکان را همکار خودمان می دانیم و همانطور که در تابستان همکاری خوبی داشتیم، امیدواریم این فرایند در فصل جاری هم با توجه به محدودیت ها ادامه یابد.

پیشتر مدیرعامل شرکت فراوری، انتقال و توزیع نیروی برق ایران گفته بود: توافق با مراکز مجاز استخراج رمز ارز برای توقف دو هفته ای فعالیت صورت گرفته که فارم رفسنجان از جمله آنها است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 27 بهمن 1399 بروزرسانی: 27 بهمن 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1439

به "توقیف 45 هزار دستگاه غیرمجاز استخراج رمز ارز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقیف 45 هزار دستگاه غیرمجاز استخراج رمز ارز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید