خبرنگاران استاندار: تمام ورودی های فارس و شهر شیراز برای پیشگیری از کرونا کنترل گردد

به گزارش ایران عکس، شیراز- خبرنگاران- استاندار فارس در قالب مصوبات قبلی ستاد فرماندهی مقابله و پیشگیری بیماری کرونا خواهان تشدید کنترل های لازم در مبادی ورودی استان و شهر شیراز شد.

خبرنگاران استاندار: تمام ورودی های فارس و شهر شیراز برای پیشگیری از کرونا کنترل گردد

به گزارش دریافتی، عنایت الله رحیمی از فرمانده انتظامی، هلال احمر، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه ها خواست که با استفاده از کارشناسان خبره و آموزش دیده ضمن استقرار در مبادی ورودی، ترمینال ها، فرودگاه ها و تمام نقاط مواصلاتی استان و شهر شیراز، نسبت به کنترل ورود و خروج و غربالگری مسافران از مبادی سایر استان ها به شهرهای این استان و مرکز آن اقدام نمایند.

وی، ضمن تاکید بر اجرای مصوبات ستاد کرونا از دستگاه های مجری خواست تمام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از ابتلای شهروندان به بیماری کرونا در دستور کار جدی آنها باشد.

استاندار فارس همچنین از شهروندان استان و سایر هموطنان درخواست کرد که ضمن همکاری با مجریان ستاد مقابله با ویروس کرونا،در زمینه ریشه کنی این بیماری تسریع بخشند.

در 24 ساعت گذشته، مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در فارس گزارش نشده است، هم اکنون 51 درصد از مبتلایان در بیمارستان بستری هستند و 44 درصد از مبتلایان نیز به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می برند و 5 درصد نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده اند.

با شناسایی 9 مورد جدید ابتلا به کرونا در استان فارس آمار کنونی مبتلایان فارس به 104 نفر رسیده است.

طی ساعات گذشته نامه های منتسب به رییس سابق شورای اسلامی شهر شیراز و نیز جمعی از پزشکان خطاب به مسوولان استان فارس در شبکه های اجتماعی منتشر شد که در این نامه ها، خواهان قرنطینه شدن شهر شیراز شده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 870

به "خبرنگاران استاندار: تمام ورودی های فارس و شهر شیراز برای پیشگیری از کرونا کنترل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار: تمام ورودی های فارس و شهر شیراز برای پیشگیری از کرونا کنترل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید