خبرنگاران خط تولید روزانه 18 هزار ماسک بهداشتی در شیراز راه اندازی شد

به گزارش ایران عکس، شیراز - خبرنگاران- با پیگیری و هماهنگی تشکل دانشجویی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، خط تولید ماسک بهداشتی با ظرفیت روزانه بیش از 18هزار ماسک در شیراز راه اندازی شد.

خبرنگاران خط تولید روزانه 18 هزار ماسک بهداشتی در شیراز راه اندازی شد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز روز یک شنبه بیان نمود:با توجه به ورود ویروز بیماری تنفسی کرونا به کشور و ابتلای برخی از هموطنان، به یک باره نیاز به تجهیزات حفاظتی از جمله ماسک بهداشتی افزایش یافته و ذخیره موجود در بازار کشور، جوابگوی تقاضای عمومی نبوده لذا راه اندازی این خط تولید ضرورت داشت.

کوروش عزیزی اضافه کرد: به همین دلیل، تشکل اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با پیگیری و هماهنگی های اجرا شده، پیروز به احیای سوله یک کارگاه تولیدی غیرفعال واقع در شهرک صنعتی شیراز شد و با نصب و راه اندازی تجهیزات لازم، کار تولید ماسک های کاغذی بهداشتی را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: این ماسک های بهداشتی که در سایزها و کاربردهای متنوع تولید می شوند، دارای کیفیت بالا و استانداردهای لازم و مطلوب است.

این عضو هیات رییسه دانشگاه با تقدیر از تلاش های جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، این تشکل را یکی از پویاترین و فعال ترین نهادهای دانشجویی این مرکز آموزش عالی معرفی کرد.

دکتر عزیزی اظهار کرد: نهادهای دانشجویی، به عنوان وجدان بیدار و چشمان بینای جامعه، وظیفه دارند در هر موقعیتی که لازم باشد، با تکیه بر نیروی جوانی و بینش علمی، در تنگناها و بزنگاه های اجتماعی ورود کرده و نقش انقلابی گری و توانمندی خود را ایفاء کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه گفت: در حال حاضر این واحد تولیدی که از سوی دانشجویان و کارکنان دانشگاه اداره می شود، در سه نوبت کاری و در مجموع روزانه 18هزار ماسک کاغذی با کیفیت تولید کرده که همه این محصولات از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مراکز بهداشتی و درمانی و نیز داروخانه های استان توزیع و در دسترس شهروندان قرار می گیرد.

دکتر عزیزی با تاکید بر لزوم پیشگیری و رعایت دستورات بهداشتی از سوی مردم، از همگان خواست تا اخبار و اطلاعات درباره بیماری کرونا ویروس جدید را تنها از مجاری و منابع خبری رسمی کشور دریافت دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 851

به "خبرنگاران خط تولید روزانه 18 هزار ماسک بهداشتی در شیراز راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خط تولید روزانه 18 هزار ماسک بهداشتی در شیراز راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید