خبرنگاران نگرانی ها از موج دوم کرونا در قم بالا گرفت

به گزارش ایران عکس، قم - خبرنگاران - رییس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: نگرانی ها در مورد موج دوم بیماری زیاد است و به همین دلیل از مردم می خواهیم که در منازل مانده و حضور مردم در خیابان ها در این ایام نگران کننده است.

خبرنگاران نگرانی ها از موج دوم کرونا در قم بالا گرفت

دکتر محمدرضا قدیر که پس از بهبود از بیماری کرونا چند روزی است دوباره در محل کار خود حاضر می گردد، روز دوشنبه در یک گفت و گو، تاکید نمود: همه باید یاری نمایند تا چرخه انتقال ویروس کرونا قطع گردد، هر یک نفر مبتلا به ویروس کرونا می تواند چندین نفر دیگر را نیز مبتلا کند.

وی اظهار داشت: افرادی هستند که نمی دانند، کرونا دارند و در خیابان ها در حال تردد هستند که این افراد ناقل بیماری بوده و می توانند ویروس را منتقل نمایند.

وی اضافه کرد: از همه مردم می خواهم که هر چه سریعتر در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام نمایند و این کار در راستای یاری به قطع زنجیره انتقال ویروس موثر است.

وی ادامه داد: ذخائر خونی استان پایین آمده و افرادی که علائم ویروس کرونا را ندارند، حتما به سازمان انتقال خون مراجعه نموده و اهدای خون نمایند.

تا به امروز نتیجه آزمایش کرونای یکهزار و 23 بیمار در استان قم مثبت اعلام شده است، در 24 ساعت گذشته 19 تن به تعداد بیماران کرونایی قم اضافه نموده شده است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اظهار داشت: تا به امروز 14 هزار و 991 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، 853 نفر براثر ابتلا به این ویروس فوت نموده و 4 هزار و 996 نفر نیز بهبود یافته اند./

منبع: ایرنا
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 891

به "خبرنگاران نگرانی ها از موج دوم کرونا در قم بالا گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نگرانی ها از موج دوم کرونا در قم بالا گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید