خودروهای خودران تا سال 2025 در چین تجاری می شوند

به گزارش ایران عکس، همزمان با گسترش استفاده از خودروهای خودران در کشورهای مختلف دنیا، چین از تجاری سازی این خودروها تا سال 2025 خبر داده است.

خودروهای خودران تا سال 2025 در چین تجاری می شوند

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از آسین ایج، استفاده از خودروهای خودران اگر چه باعث از دست رفتن شغل بسیاری از رانندگان می گردد اما می تواند بسیاری از مسائل ترافیکی را بهبود ببخشد بنابراین بیشتر کشورهای دنیا از همه گیرشدن خودروهای خودران استقبال می نمایند.

مرکز دولتی چینی خلاقیت جابجایی هوشمند اعلام نموده که 12 شرکت اتومبیل سازی داخلی و خارجی در چین در حال فراوری 77 نوع خودروی برقی هستند که زمینه برای استفاده گسترده از این نوع خودروها در این کشور فراهم خواهد بود. از جمله این شرکت ها می توان به تنسنت، بایدو، آئودی، تویوتا، دایملر، نیو، دیدی و غیره اشاره نمود.

تا به امروز خودروهای برقی بیش از 1.04 میلیون کیلومتر را در خیابان های پکن پشت سر گذارده اند و عدم وقوع حوادث جدی باعث شده اعتماد به این اتومبیل ها و کارآیی آنها افزایش یابد. در مجموع تنها در 14 درصد از سیستم های خودروهای برقی آزمایش شده در چین نقص فنی اتفاق افتاده که آمارامیدوارنماینده ای به نظر می رسد.

/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 859

به "خودروهای خودران تا سال 2025 در چین تجاری می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروهای خودران تا سال 2025 در چین تجاری می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید