دانشگاه های ایران پس از پیروزی انقلاب حرکت رو به جلویی داشته اند

به گزارش ایران عکس، خبرنگاران: رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و مالزی با بیان اینکه اکنون جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از عرصه های علمی در منطقه و دنیا از کشورهای برتر و پیشرو می باشد، گفت: دانشگاه های ایران پس از پیروزی انقلاب حرکت رو به جلویی داشته اند.

دانشگاه های ایران پس از پیروزی انقلاب حرکت رو به جلویی داشته اند

به گزارش گروه پارلمانی خبرنگاران، محمدمهدی زاهدی رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و مالزی در دیدار با رئیس دانشگاه UM مالزی با اشاره به تحصیل تعداد زیادی از دانشجویان ایرانی در این کشور، گفت: به طور قطع دانشجویان ایرانی نقش مؤثری در فراوری علم در مالزی داشته اند و این می تواند ظرفیت مناسبی برای افزایش همکاری های علمی دو کشور داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت های علمی و فناوری کشورمان، اضافه کرد: دانشگاه های ایران در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، حرکت رو به جلویی داشته اند، به طوری که اکنون جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از عرصه های علمی در منطقه و دنیا از کشورهای برتر و پیشرو می باشد.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و مالزی این پیشرفت ها را عامل مهمی برای توسعه همکاری های فیمابین ارزیابی کرد و آن را به نفع دو کشور و دو ملت دانست.

همچنین رئیس دانشگاه UM مالزی نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های علمی این دانشگاه، گفت: دانشگاه مالزی هم اکنون با چند دانشگاه و مؤسسه علمی ایرانی همکاری فعالی دارد و از گسترش این روابط استقبال می کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 536

به "دانشگاه های ایران پس از پیروزی انقلاب حرکت رو به جلویی داشته اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه های ایران پس از پیروزی انقلاب حرکت رو به جلویی داشته اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید