درخواست جدید ایران از IWF برای سهمیه المپیکی کیانوش رستمی و سهراب مرادی

به گزارش ایران عکس، فدراسیون وزنه برداری ایران برای افزایش شانس المپیکی شدن دو طلایی دوره گذشته اش، درخواست خود را مکتوب به IWF ارائه کرد.

درخواست جدید ایران از IWF برای سهمیه المپیکی کیانوش رستمی و سهراب مرادی

به گزارش خبرنگاران، با توجه به جهت فرسایشی و گیج نماینده کسب سهمیه در رشته وزنه برداری، اکنون سهراب مرادی و کیانوش رستمی دو طلایی وزنه برداری کشورمان در مسابقات المپیک 2016 ریو، شرایط امتیازی خوبی برای کسب مجوز ورود به المپیک را ندارند.

هر دو وزنه بردار به تاشکند رفته بودند که با مهار وزنه های مورد نظر، امتیاز خود را برای المپیک کامل نمایند که این اتفاق رخ نداد و حالا اما و اگرهاست که تعیین خواهد نمود کیانوش رستمی و سهراب مرادی قادر به تجربه المپیک بعدی هستند یا نه.

در همین رابطه داود باقری از درخواست جدید فدراسیون ایران از فدراسیون جهانی اطلاع داد و به خبرنگاران گفت: در تاشکند با جلود صحبت کردیم و درخواست مکتوب را به IWF ارائه کردیم. ما از آنها خواستیم که امتیاز کیانوش رستمی در سوئیس را پذیرفته و امتیاز سهراب مرادی در کلمبیا به جای سوئیس قبول گردد. در عین حال که اقدامات لازم برای حضور در کلمبیا صورت گرفته، ما منتظر پاسخ فدراسیون جهانی به درخواست مان هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 خرداد 1400 بروزرسانی: 7 خرداد 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1635

به "درخواست جدید ایران از IWF برای سهمیه المپیکی کیانوش رستمی و سهراب مرادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست جدید ایران از IWF برای سهمیه المپیکی کیانوش رستمی و سهراب مرادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید