در صورت ناکامی در جذب بلوتی، رم برای جذب سردار آزمون اقدام می نماید

به گزارش ایران عکس، خبرگزاری خبرنگاران- مهاجم زنیت روسیه و تیم ملی ایران که شب گذشته در پیروزی 3-0 ایران مقابل بحرین خوش درخشید و دو گل زد، مشتریان مطرحی در بازار جابجایی دارد.

در صورت ناکامی در جذب بلوتی، رم برای جذب سردار آزمون اقدام می نماید

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ سرگرمی و سفر بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، آاس رم به جذب آندره آ بلوتی، مهاجم تورینو و تیم ملی ایتالیا علاقه ای جدی دارد اما کار آن ها برای جذب کاپیتان تورینو خیلی آسان نیست. اوربانو کایرو، رییس تورینو به آاس رم اطلاع داده بلوتی را با قیمتی پایین تر از 30 میلیون یورو نخواهد فروخت و در این در حالی است که پیشنهاد رم از 20 میلیون یورو فراتر نخواهد رفت. در صورت ناکامی جالوروسی در جذب بلوتی، آن ها برای به خدمت گیری سردار آزمون اقدام خواهند کرد. کوریره دلو اسپورت مدعی شده آزمون گزینه ای ارزان قیمت تر نسبت بلوتی برای تقویت تیم ژوزه مورینیو است چرا که قرارداد آزمون با زنیت، همچون بلوتی تا ژوئن 2022 اعتبار دارد.

رسانه های ایتالیایی گزارش نموده اند که اگر آندره آ بلوتی از تورین به رم نپیوندد، رمی ها کوشش خواهند کرد تا با سردار آزمون به توافق برسند. سردار آزمون مدت ها است که با درخشش در سطح ملی و باشگاهی در رادار باشگاه های مطرح اروپایی واقع شده است. باشگاه رم که از فصل بعد ژوزه مورینیو را به عنوان سرمربی در اختیار دارد یکی از باشگاه هایی است که علاقمند به امضای قرارداد با ستاره ایرانی زنیت است.

کوریره دلو اسپورت گزارش نموده است که در صورتی که رمی ها پیروز نشوند آندره آ بلوتی را به خدمت بگیرند، تمام کوشش خود را برای توافق با آزمون به کار خواهند بست. کلودیو لوتیتو، رییس باشگاه تورینو، روشن نموده است که از مبلغ 30 میلیون یورو درخواستی خود برای بلوتی پایین نخواهد آمد. گفته می گردد مذاکرات بین دو طرف ادامه دارد و رم پیشنهادی 20 میلیون یورویی به تورینو ارائه داده است.

کوریره دلو اسپورت گزارش نموده است که سردار آزمون پلنB مورینیو در صورت عدم پیروزیت در امضای قرارداد با بلوتی است، این روزنامه آزمون را بمب افکن ایرانی خطاب نموده است. طبق گزارش این روزنامه ایتالیایی آزمون یکی از گزینه های جایگزین بلوتی در برنامه های ژوزه مورینیو برای بازسازی و تقویت خط حمله گرگ ها است که خرج کمتری هم روی دست رم خواهد گذاشت.

آزمون سال جاری 26 ساله شده و در 83 بازی برای زنیت 52 گل به ثمر رسانده است. ستاره ایرانی در فوریه سال 2019 با رقمی در حدود 12 میلیون یورو به زنیت پیوست و تا ژوئن سال 2022 با این باشگاه قرارداد دارد. البته در سال های گذشته نیز در فصل های جابجایی شایعات مختلفی درباره آزمون مطرح شده که پیوستن او به تیم هایی مثل آرسنال، لیورپول و... از مهمترین آنها به شمار می آید، اما این انتقالات هرگز به وقوع نپیوسته اند. با این حال به نظر می رسد پس از کسب عنوان بهترین بازیکن فصل روسیه و در شرایطی که آزمون به آرامی سال های جوانی خود را پشت سر می گذارد، میخواهد تا بالاخره در یک لیگ بزرگتر اروپایی حاضر گردد تا نام خود را بیش از گذشته در دنیا فوتبال بر سر زبان ها بیندازد.

کوریره دلو اسپورت در مطلبی مجزا با مسی ایرانی خواندن آزمون مروری بر دوران حرفه ای فوتبال او داشته و اشاره نموده که هر ساله تیم های بسیاری آزمون را می خواهند، اما هیچ تیمی پیروز به توافق با او نمی گردد. اگر پیشنهاد تیمی مثل رم با سرمربی مانند مورینیو عملی گردد، بعید است که این پیشنهاد قابل صرف نظر کردن باشد. دو فصل پیش نیز شایعاتی جدی درباره حضور آزمون در تیم لاتزیو در روزنامه های ایتالیایی مطرح شد، اما این شایعات رنگ حقیقت به خود نگرفتند. باید دید که آنچه که امروز در روزنامه کوریره دلو اسپورت مطرح شده است، تا چه حد نزد سران باشگاه و مدیران جابجایی رم جدی است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 تیر 1400 بروزرسانی: 7 تیر 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1678

به "در صورت ناکامی در جذب بلوتی، رم برای جذب سردار آزمون اقدام می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در صورت ناکامی در جذب بلوتی، رم برای جذب سردار آزمون اقدام می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید