دستورالعمل دفاع غیرحضوری خاتمه نامه در دانشگاه فردوسی منتشر شد

به گزارش ایران عکس، معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه فردوسی مشهد در اطلاعیه ای دستورالعمل برگزاری جلسات دفاع از خاتمه نامه را به صورت غیرحضوری یا نیمه حضوری منتشر کرد.

دستورالعمل دفاع غیرحضوری خاتمه نامه در دانشگاه فردوسی منتشر شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه فردوسی مشهد در اطلاعیه ای دستورالعمل برگزاری جلسات دفاع از سرانجام نامه را به صورت غیرحضوری یا نیمه حضوری منتشر کرد.

براساس این اطلاعیه و با توجه به مکانیزه شدن بیشتر فعالیت های پژوهشی فعالیت ها بدون حضور فیزیکی دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارکنان قابل انجام اعلام شده است و به کارکنان حوزه پژوهشی اجازه داده شده که به وسیله سامانه های ساعد، اتوماسیون اداری، ایمیل vcr و تلفن های داخلی در ساعات اداری به صورت دورکار بوده و در دسترس باشند و در حداقل زمان ممکن به سوالات دانشجویان و استادان پاسخ دهند.

همچنین همه جلسات سیمنار دانشجویان ارشد و دکترا، تصویب پیشنهاده رساله و سرانجام نامه، پیش دفاع رساله، دفاع نهایی رساله و سرانجام نامه نیز می تواند حدبیشتر تا سرانجام شهریور سال جاری و با رعایت همه ملاحظات ابلاغ شده در دوره شیوع بیماری، به صورت مجازی یا نیمه حضوری برگزار گردد. برگزاری جلسه به صورت نیمه حضوری در یکی از اتاق های دانشکده ها با امکانات مناسب خواهد بود.

این اطلاعیه به دانشجویان اجازه می دهد که روال اداری برگزاری جلسات دفاع را به صورت غیرحضوری و مجازی انجام دهند و مدارک مورد احتیاج را به مدیرگروه مربوطه ایمیل نمایند. همچنین مستندات و مدارک لازم از جمله صورتجلسه شورای تحصیلات تکمیلی و همچنین کاربرگ اعلان زمان و مکان برگزاری جلسه نیز به صورت الکترونیکی توسط مدیرگروه در سامانه اتوماسیون اداری دانشگاه ثبت خواهد شد.

جلسات دفاع مجازی به وسیله وبینار برگزار می گردد و برگزار نمایندگان این جلسه باید آن را ضبط نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1008

به "دستورالعمل دفاع غیرحضوری خاتمه نامه در دانشگاه فردوسی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستورالعمل دفاع غیرحضوری خاتمه نامه در دانشگاه فردوسی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید