تورهای چین: رئیس جمهور چین برای پوتین پیغام فرستاد

به گزارش ایران عکس، ایسنا نوشت: وزارت خارجه چین امروز (آدینه) اظهار داشت، رئیس جمهوری این کشور در پیامی به مناسبت سال نوی میلادی به همتای روس خود ابراز امیداوری کرد که دو کشور به همکاری ادامه دهند.

تورهای چین: رئیس جمهور چین برای پوتین پیغام فرستاد

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت خارجه چین در بیانیه خود آورده است: شی جینپینگ، رئیس جمهوری چین تاکید نمود که سال های تبادلات ورزشی روسیه و چین از سال 2022 شروع می گردد و طرفین به نوشتن فصل جدیدی در تاریخ دوستی بین دو کشور ادامه خواهند داد که نسل به نسل منتقل می گردد.

رئیس جمهوری چین بعلاوه گفت، امیدوار است که تماس های نزدیک با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه به صورت کامل حفظ گردد و دو رئیس جمهور بتوانند به صورت مشترک همکاری دو جانبه و جامع بین پکن و مسکو را به سمتی طولانی مدت و مداوم سوق دهند و رهنمون نمایند.

وی بعلاوه ابراز امیدواری کرد که همکاری استراتژیک در دوره ای نوین ادامه یابد و به سمت بهبود همکاری مدرن و برابر در حوزه های مختلف سوق پیدا کند.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1961

به "تورهای چین: رئیس جمهور چین برای پوتین پیغام فرستاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای چین: رئیس جمهور چین برای پوتین پیغام فرستاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید