راه مقابله باتحریم ها بازگشت به سلوک ومنش مدیران اولیه انقلاب است

به گزارش ایران عکس، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا واعظ مهدوی ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح طرح های مدیریت درمان تامین اجتماعی لرستان با اشاره به تحریم های دشمنان علیه ایران، گفت: امروز باید ما با الگو دریافت از شهیدان رجایی و باهنر در برابر این تحریم ها برنامه ریزی لازم را داشته باشیم.

راه مقابله باتحریم ها بازگشت به سلوک ومنش مدیران اولیه انقلاب است

وی با تاکید بر اینکه راه مقابله با تحریم های دشمنان کار و کوشش بیشتر است، مطرح کرد: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف بین مردم و نظام است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور با بیان اینکه دشمن به دنبال گسترش فرهنگ تنبلی و مصرف در بین مردم ایران است، بیان داشت: همچنین دشمن به دنبال ایجاد بدبینی مردم نسبت به حکومت و نظام است.

واعظ مهدوی با تاکید بر کوشش و کار بیشتر و همچنین اتحاد و انسجام بین مردم و مسئولان کشور، ادامه داد: یکی از ابزارهای مقابله با تحریم دشمنان بازگشت به سلوک و منش مدیران اولیه انقلاب و همچنین بازخوانی روش های آنها است.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ کارآفرینی و ایجاد کار در کشور، بیان داشت: همچنین باید اقدامات و برنامه ریزی لازم برای گسترش بیمه در بین خانوارهای کشور به خصوص روستائیان و عشایر صورت گیرد.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور با بیان اینکه در حال حاضر حدود 60 درصد از خانوارها تحت پوشش بیمه هستند، گفت: این عدد در لرستان 57 درصد است.

واعظ مهدوی، بیان داشت: در حال حاضر حدود 60 هزار خانوار روستایی لرستان تحت پوشش بیمه روستائیان و عشایر هستند و این در حالیست که تعداد خانوارهای روستایی این استان 180 هزار خانوار است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 24

به "راه مقابله باتحریم ها بازگشت به سلوک ومنش مدیران اولیه انقلاب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه مقابله باتحریم ها بازگشت به سلوک ومنش مدیران اولیه انقلاب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید