روایت مدیرعامل پدیده از قدرت ماورایی سرپرست پرسپولیس

به گزارش ایران عکس، مدیرعامل باشگاه پدیده نسبت به اظهارات سرپرست باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.

روایت مدیرعامل پدیده از قدرت ماورایی سرپرست پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران مسعود معمایی مدیرعامل پدیده در گفت وگو با رسانه این باشگاه گفت: دو سال و نیم از یک بدهی گذشته است و در باشگاه پرسپولیس خیلی ها آمده اند و خیلی ها هم رفته اند ولی قرار نیست با این جابجایی ها تعهدات اقتصادی این باشگاه صفر گردد یا پاک گردد.

وی اضافه کرد: آقای صدری مدیر عامل پرسپولیس مگر به کجا وصل است یا چه قدرت ماورایی دارد که در برنامه زنده عنوان می نماید من پول باشگاه پدیده را نمی دهم. اگر بدهی های مدیر قبلی به آقای صدری مربوط نمی باشد، پس ایشان حق استفاده از عایدی هایی که در دوران آقای انصاریفرد و مدیران قبلی پرسپولیس کسب شده را ندارد.

مدیرعامل پدیده تاکید نمود: ما با این ادبیاتی که از آقای صدری شنیدیم، برای ادامه پیگیری هایمان در مورد طلب باشگاه بزرگ پدیده مصمم تر شدیم و به هیچ عنوان از این حق مسلم خود نمی گذریم. آقای صدری عنوان نموده است تا زمانی که من باشم، این طلب را نمی دهم. مگر قانون قرار است بنا بر بودن یا نبودن افراد و مدیر ها با عناوین و مسائل مختلف برخورد کند و حکم صادر کند. قانون همواره یکسان است. چه ایشان باشند و چه نباشند، باشگاه پرسپولیس ملزم به پرداخت طلب باشگاه پدیده می باشد.معمایی ادامه داد: دوران نمی دهم چون زورم زیاد است تمام شده است و به لطف قانون و ارکان انضباطی و قضائی فدراسیون فوتبال حق خود را از باشگاه پرسپولیس خواهیم گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 بهمن 1400 بروزرسانی: 30 بهمن 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1964

به "روایت مدیرعامل پدیده از قدرت ماورایی سرپرست پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت مدیرعامل پدیده از قدرت ماورایی سرپرست پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید