روایت منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده ایران از جزئیات دور نو مذاکرات

به گزارش ایران عکس، یک منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده ایران با بیان در دور تازه مذاکرات وارد محتوا می شویم گفت: پیشرفت منوط به رویکرد طرف مقابل درباره تحریم هاست.

روایت منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده ایران از جزئیات دور نو مذاکرات

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، یک منبع نزدیک به تیم مذاکره نماینده ایران درباره دستور کار مذاکرات پیشِ رو در وین به خبرنگار تسنیم گفت: با توافق درباره مسایل شکلی مذاکرات در دور پیشین، مذاکره نمایندگان قرار است در دور آینده درباره محتوا مصاحبه نمایند. اگر طرف های دیگر آماده تمرکز بر مصاحبه های محتوایی باشند، می توانیم رو به جلو حرکت کنیم. تیم ایران با قدرت و آماده به وین می رود و تا زمانی که لازم باشد برای ادامه مصاحبه ها در این شهر خواهد ماند.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، افزود: ایران متعهد به دستیابی به یک توافق خوب در کوتاهترین زمان ممکن است، اما ما اسیر ضرب الاجل های ساختگی نخواهیم شد و این ضرب الاجل ها باعث تغییر خطوط قرمز ما نخواهند شد، برای ما حالت اضطراری در مذاکرات وجود ندارد.

وی ادامه داد: پیشرفت حاصل شده درباره متون مربوط به موضوعات هسته ای در دور قبل حاکی از تعامل جدی ایران است. الآن نوبت طرف های مقابل است تا حسن نیت خود را در رابطه با موضوعات تحریمی نشان دهند، پیشرفت در دور آینده منوط به رویکرد طرف مقابل است.

این منبع درباره گلایه های طرف ایرانی از تیم فرانسوی در مذاکرات گفت: الآن قضاوت نمی کنیم، منتظر می مانیم تا ببینیم آیا آن ها در دور آینده مذاکرات نقش توافق خراب کن یا توافق درست کن خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 اسفند 1400 بروزرسانی: 26 اسفند 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1993

به "روایت منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده ایران از جزئیات دور نو مذاکرات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده ایران از جزئیات دور نو مذاکرات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید