شکست نزدیک ایران برابر بلغارستان، کار شاگردان کولاکوویچ پیچیده شد

به گزارش ایران عکس، به گزارش خبرنگاران، نوزدهمین دوره رقابت های والیبال دنیا به میزبانی دو کشور بلغارستان و ایتالیا در حال پیگیری است. تیم ملی ایران پس از صعود از مرحله نخست رقابت های قهرمانی دنیا، امشب برای دومین بار مقابل تیم بلغارستان نهاده شد و با نتیجه 3 بر صفر مفلوب شد. پیش از این در مرحله نخست مسابقات، دو تیمِ ایران و بلغارستان مقابل هم نهاده شدند که ملی پوشان ایران پیروز به شکست بلغارها شده بودند و امشب تیم بلغارستان انتقام شکست مرحله نخست را از ایران گرفت. تیم ملی والیبال ایران که در مرحله دوم مسابقات در گروه G با تیم های آمریکا، بلغارستان و کانادا همگروه است با توجه به شکست امشب مقابل بلغارستان، به رده سوم جدول سقوط و کار سخت وپیچیده ای را برای صعود از این مرحله در پیش خواهد داشت.

شکست نزدیک ایران برابر بلغارستان، کار شاگردان کولاکوویچ پیچیده شد

با تور بلغارستان از کشوری اروپایی دیدن کنید.

سعید معروف، امیر غفور، میلاد عبادی پور، محمد جواد معنوی نژاد، علی شفیعی و سید محمد موسوی برای ایران و سگانوف، یوچیکوف، اسکریموف، براتوئف، گوتسف و نیکولوف برای بغارستان آغاز کنندگان بازی بودند. با آغاز ست نخست بلغارها اختلاف امتیاز خوبی را ایجاد کردند تا با همین روند با کنترل بازی برنده ست شوند. در ست دوم شاگردان ایران آغاز خوبی داشتند اما بلغارها کنترل این ست را نیز در دست گرفتند و ست دوم را نیز به سود خود به سرانجام رساندند. در ست سوم بلغارها کار را تمام کردند و با ارائه یک نمایش بهتر برنده ست و بازی شدند.

*نتایج ست شماری:

ست نخست: 25 بر 19 به سود بلغارستان

ست دوم: 28 بر 26 به سود بلغارستان

ست سوم: 26 بر 24 به سود بلغارستان

برنامه کامل دیدارهای ایران در مرحله دوم به این توضیح است:

* ایران - کانادا، شنبه ساعت 17 و 30 دقیقه

* ایران - آمریکا، یکشنبه ساعت 17 و 30 دقیقه

در مرحله دوم مسابقات، 16 تیم حاضر در 4 گروه 4 تیمی تقسیم شده اند که پس از سرانجام رقابت های این مرحله نیز صدرنشین های هر گروه به همراه دو تیم برتر سایر گروهها پیروز به صعود به مرحله سوم خواهند شد. در مرحله سوم نیز دو گروه سه تیمی تشکیل و تیم ها رقابت خواهند کرد که در سرانجام این مرحله نیز دو تیم حذف و 4 تیم برای معین فینالیست ها با هم به رقابت خواهند پرداخت.

رقابت های والیبال قهرمانی دنیا هر چهار سال یک بار برگزار می گردد و تیم ملی ایران که در سالهای 1970، 1998، 2006، 2010 و 2014 حضور داشته است، پیروز شد در دوره گذشته عنوان ششمی را کسب کند که بهترین مقام کسب شده در ادوار رقابت های قهرمانی دنیا برای والیبال ایران بوده است.

جدول رده بندی گروه G مسابقات والیبال قهرمانی دنیا در مرحله دوم نیز به این توضیح است:

1- آمریکا با 6 پیروزی و 16 امتیاز

2- بلغارستان با 4 پیروزی و 12 امتیاز

3- ایران با 4 پیروزی و 11 امتیاز

4-کانادا با 3 پیروزی و 9 امتیاز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 399

به "شکست نزدیک ایران برابر بلغارستان، کار شاگردان کولاکوویچ پیچیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست نزدیک ایران برابر بلغارستان، کار شاگردان کولاکوویچ پیچیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید