عملکرد متناقض کارزار انتخاباتی بایدن در تبلیغات علیه ترامپ

به گزارش ایران عکس، فارس نوشت: یک مجله آمریکایی گزارش داده نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا در حالی از فیسبوک انتقاد می نماید که خود برای تبلیغاتش در این شبکه اجتماعی هزینه پرداخت می نماید.

عملکرد متناقض کارزار انتخاباتی بایدن در تبلیغات علیه ترامپ

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت چاپ کاتالوگ ارزان از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

وبگاه مجله نیوزویک گزارش داده در حالی که جو بایدن، نامزد حزب دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا برای تبلیغات خود در فیس بوک هزینه می پردازد، اما وی با انتقاد از این رسانه اجتماعی، آن را تهدیدی برای دموکراسی می داند.

به نوشته این مجله آمریکایی، اوایل ماه ژوئیه (اواسط تیرماه) تیم انتخاباتی بایدن در چندین پست تبلیغاتی که برای آنها هزینه پرداخته نموده بود، از کاربران خواست دادخواستی را امضا نمایند تا فیس بوک سیاست های خود در خصوص آنالیز حقایق و انتشار اخبار جعلی و اطلاعات غلط را تغییر دهد.

به گفته کارزار انتخاباتی بایدن، این تقاضا به خاطر اهمیت دموکراسی آمریکا مطرح شده است.

طبق گزارش اداره تبلیغات فیس بوک، بعضی از پست های تبلیغاتی بایدن که از سوی حامی وی موسوم به صندوق پیروزی بایدن تأمین بودجه شده ، به سمع و نظر بیش از یک میلیون کاربر رسیده است.

پست های مشابهی نیز که در سیزدهم و پانزدهم ژوئیه منتشر شدند اظهارات بایدن خطاب به مارک زوکربرگ، مدیر عامل این رسانه اجتماعی را تکرار کردند.

بایدن در این اظهارات فیس بوک را به عدم توانایی در محدود کردن تأثیر تبلیغات کذب متهم نموده و گفته بود این در حالی است که این رسانه اجتماعی می گذارد ترامپ هرچه را می خواهد بگوید.

طبق آمار فیس بوک، کارزار بایدن از 19 تا 25 ژوئیه، بیش از 809 هزار و 500 دلار را صرف تبلیغات در فیس بوک نموده در حالی که ترامپ 3 میلیون و 166 هزار و 267 هزار دلار را طی همین بازه زمانی صرف این صفحه اجتماعی نموده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، کارزار انتخاباتی ترامپ بخش تبلیغات فیس بوک را خریداری نموده است تا به رسانه اجتماعی رقیب آن، یعنی توئیتر حمله کند؛ به این اتهام که وی را ساکت نموده و بر نتیجه انتخابات ماه نوامبر تأثیر داشته است.

مدیر عامل فیس بوک سال گذشته طی صحبت هایی دلیل نگذاشتن گزینه آنالیز حقیقت برای تبلیغات کارزارهای سیاسی را اینگونه شرح داد: ما این کار را انجام نمی دهیم تا به سیاستمداران یاری گردد، به نظر ما مردم بهتر است خودشان متوجه شوند که سیاستمداران چه می گویند.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1151

به "عملکرد متناقض کارزار انتخاباتی بایدن در تبلیغات علیه ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد متناقض کارزار انتخاباتی بایدن در تبلیغات علیه ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید