فقط هفته ای 2 ساعت تمرین ورزشی برای سلامت روان کافی است

گفته می گردد ورزش و تمرین ورزشی برای آمادگی جسمانی، پیشگیری از بیماری های مزمن و بهبود خلق وخوی مؤثر بوده و هر چه بیشتر انجام دهید بهتر است.

فقط هفته ای 2 ساعت تمرین ورزشی برای سلامت روان کافی است

به گزارش خبرنگاران، اما مطالعات منتشرشده در Lancet Psychiatry نشان می دهد که تنها دو ساعت تمرین ورزشی در هفته تغییرات شگرفی در بخش سلامت روان فرد ایجاد می نماید.

این مطالعه از روی 1.2 میلیون پرونده متعلق به بزرگ سالان آمریکایی بین سال های 2011 تا 2015 ثبت شده در مرکز پیشگیری از بیماری ها / CDC اخذشده و نشان می دهد تمرین کم نیز می تواند تأثیر شگرفی روی سلامت روان و مبارزه با افسردگی داشته باشد.

آدام چکرود از دانشگاه ییل و مسئول تحقیق می گوید نتایج نشان نداد که ورزش 6 ساعتی در هفته سلامت روان را خیلی زیاد می نماید!

دستورالعمل فعالیت فیزیکی منتشرشده از سوی اداره فدرال 75 دقیقه فعالیت هوازی شدید یا 150 دقیقه فعالیت هوازی متوسط و تمرین ورزشی دوبار در هفته را توصیه نموده است تا افراد از مزایای آن بهره مند شوند.

این در حالی است که تمرین شدید ورزشی ممکن است باعث گردد تا ورزشکار خود را به درودیوار زده و یا به زمین بزند که این موضوع می تواند منجر به اشکال در سلامت روان گردد.

از سوی دیگرکسانی هم که کلاً ورزش نمی نمایند، دچار مود خوبی نبوده و آماده پرخاشگری می شوند.

5656

منبع: خبرآنلاین

به "فقط هفته ای 2 ساعت تمرین ورزشی برای سلامت روان کافی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فقط هفته ای 2 ساعت تمرین ورزشی برای سلامت روان کافی است"

نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید