قرعه کشی خودرو های وارداتی، امروز و فردا انجام نمی گردد

به گزارش ایران عکس، مدیر طرح واردات خودرو وزارت صمت از موکول شدن زمان قرعه کشی خودرو های وارداتی برای معین نوبت تخصیص متقاضیان به زمانی دیگر به سبب احتیاج بیشتر به زمان برای استعلام شرایط ثبت نام کنندگان، اطلاع داد.

قرعه کشی خودرو های وارداتی، امروز و فردا انجام نمی گردد

به گزارش ایسنا، مقرر شده بود که پس از استعلام ها به جهت آنالیز شرایط عمومی (مشابه طرح های فروش خوردو های وارداتی) و اختصاصی (تعریف حساب های وکالتی و مسدود بودن مبلغ 500 میلیون تومان)، ثبت نام کنندگانِ قطعی خودرو های خارجی وارداتی اعلام و از میان آن ها، قرعه کشی برای نوبت دهی امروز (سه شنبه) یا چهارشنبه در حضور نهاد های نظارتی به صورت فیزیکی (گوی و گردونه) انجام گردد. حال، اما مدیر طرح واردات خودرو از زمان بر شدن استعلام ها از نهاد های مختلف و موکول شدن قرعه کشی به زمانی دیگر خبر داده است.

به گفته مهدی ضیغمی، پیش از این اعلام شده بود که قرعه کشی خودرو های خارجی در روز های سه شنبه یا چهارشنبه هفته جاری انجام می گردد، اما به علت زمان بر شدن استعلام های لازم از نهاد های مختلف، قرعه کشی، در زمانی دیگر انجام خواهد شد. زمان آن هنوز بطور معین، قطعی نیست، اما زمانی که استعلام ها بصورت کامل اخذ گردد، زمان برگزاری قرعه کشی برای مشخص نوبت افراد، اعلام می گردد.

لازم به ذکر است که در این طرح فروش خودرو های وارداتی که ثبت نام از ششم اسفند تا سرانجام روز شنبه هفته جاری (13 اسفند ماه) به وسیله سامانه یکپارچه تخصیص خودرو انجام شد، حدود 120 هزار نفر مشارکت نموده بودند.

منبع: فرارو
انتشار: 16 اسفند 1401 بروزرسانی: 16 اسفند 1401 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 2218

به "قرعه کشی خودرو های وارداتی، امروز و فردا انجام نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرعه کشی خودرو های وارداتی، امروز و فردا انجام نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید