قیمت مصوب KMC T8 تغییر کرد ، آبان 1400

به گزارش ایران عکس، کرمان موتور پس از آنکه فراوری لیفان را در سال 1399 به خودروسازان بم سپرد، سری تازه محصولات جک را در همان سال به ایران آورد. پیکاپ جک T8 یکی از این محصولات بود. البته از آنجایی که هم چینی ها برای رابطه با خودروسازان ایرانی دچار مشکل نشوند و هم اینکه مونتاژ خودروها در زمان تحریم متوقف نشود، کرمان موتور دست به معرفی برند تازهی بنام KMC زد.

قیمت مصوب KMC T8 تغییر کرد ، آبان 1400

شرکت کرمان موتور بهای مصوب جدیدی را برای پیکاپ KMC T8 در نظر گرفته است. این شرکت میخواهد تا این خودرو را با قیمت بیشتری در آبان 1400 به دست مشتریان برساند. پیکاپ KMC T8 که قبل از این با قیمت 769 میلیون تومان عرضه می شد، اکنون با قیمت 869 میلیون تومان در لیست قیمت محصولات کرمان موتور قرار گرفته است. بر اساس این اطلاعات، T8 نسبت به مهر 1400 با افزایش قیمت 100 میلیون تومانی روبرو شده است.

طراحی ظاهری این خودرو به خاطر جلوپنجره بزرگ کرومی و حالت چراغ های جلو، چهره ای کاملاً تهاجمی گرفته، اما درمجموع می توان گفت از طراحی خوبی برخودار است و می تواند مورداستقبال پیکاپ سواران قرار گیرد.

KMC T8 از یک موتور 2 لیتری توربوشارژ با قدرت 174 اسب بخار و 290 نیوتن متر گشتاور بهره می برد. اما گیربکس به کاررفته در این خودرو دنده ای است و می توان یکی از معایب این خودرو را گیربکس اتومات دانست.

کرمان خودرو برای بازار ایران مدلی از این خودرو را انتخاب نموده است که 5325 میلی متر طول و 1880 میلی متر عرض دارد. فاصله محوری این خودرو نیز 3090 میلی متر است. این خودرو یک نسخه کشیده تر نیز دارد که فاصله محوری آن به 3380 میلی متر می رسد. اما به هرحال در هر 2 نسخه، KMC T8 خودروی بزرگی به شمار می رود.

KMC T8 از امکاناتی مانند 2 کیسه هوا، فرمان هیدرولیک، سنسور و دوربین عقب، استارت دکمه ای، کروز کنترل، سیستم تهویه دیجیتال و صفحه نمایش لمسی بهره می برد. انتظاری از نرمی سواری یک پیکاپ 2 دیفرانسیل نمی رود؛ اما ازجمله قابلیت های این خودرو سیستم تعلیق مستقل در هر دو محور عقب و جلو است که باعث می گردد قدرت مانور T8 افزایش یابد و سواری نرم تری را تجربه کنید.

آگهی های خرید و فروش KMC T8

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ خبرنگاران بخوانید

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 7 مرداد 1401 بروزرسانی: 7 مرداد 1401 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 2105

به "قیمت مصوب KMC T8 تغییر کرد ، آبان 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت مصوب KMC T8 تغییر کرد ، آبان 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید