لزوم انجام اقدامات موثر و کلیدی در بحث مبارزه با سرقت

به گزارش ایران عکس، جانشین فرمانده انتظامی پلیس پایتخت بر لزوم انجام اقدامات موثر و کلیدی در بحث مبارزه با سرقت تأکید کرد.

لزوم انجام اقدامات موثر و کلیدی در بحث مبارزه با سرقت

به گزارش ، سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی پلیس پایتخت در قرارگاه مبارزه با سرقت با اشاره به لزوم انجام اقدامات موثر و کلیدی در بحث مبارزه با سرقت، بیان داشت: در پی هر سرقتی احساس نا امنی برای مالباخته و بخشی از جامعه ایجاد می گردد، از این رو افزایش میزان سرقت می تواند احساس نا امنی را در جامعه ارتقا بخشد.

وی با اشاره به اینکه عوامل متعدد بسیاری در وقوع سرقت دخیل هستند، بیان داشت: شکی نیست که شرایط مالی نامناسب امروز جامعه ما در افزایش سرقت های خرد تأثیر مستقیمی دارد.

جانشین فرمانده انتظامی پلیس پایتخت با تأکید بر لزوم جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر، عنوان داشت: بسیاری از سرقت های خرد از جمله سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو توسط معتادان انجام می گیرد و معتادان متجاهر در واقع عامل اصلی سرقت های خرد هستند؛ از این رو جمع آوری و ساماندهی این معتادان می تواند تأثیر مستقیمی در کاهش این مسئله داشته باشد.

سردار هداوند با اشاره به اینکه آگاهسازی شهروندان و ارائه آموزش های همگانی می تواند در پیشگیری از وقوع سرقت تأثیر بسزایی داشته باشد، گفت: ضروری است در راستای چگونگی جلوگیری و پیشگیری از وقوع سرقت های منزل، خودرو، گوشی همراه و ... آموزش های لازم به شهروندان ارائه گردد چراکه پیشگیری همیشه بهتر و سهل الوصول تر از درمان است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 692

به "لزوم انجام اقدامات موثر و کلیدی در بحث مبارزه با سرقت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم انجام اقدامات موثر و کلیدی در بحث مبارزه با سرقت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید