محمدی: هزینه یک بازیکن استقلال به اندازه کل بودجه تیم پیکان است

به گزارش ایران عکس، به گزارش خبرنگاران، اکبر محمدی پس از تساوی عصر سه شنبه پیکان برابر استقلال در خصوص این بازی گفت: ما در یک هفته گذشته دو بازی سنگین داشتیم که در ملاقات خارج از خانه برابر ذوب آهن پیروز شدیم یک امتیاز بگیریم و در این ملاقات هم از تیم عظیم استقلال یک امتیاز گرفتیم.

محمدی: هزینه یک بازیکن استقلال به اندازه کل بودجه تیم پیکان است

وی ادامه داد: استقلال همواره تیم بزرگی است و هزینه ای که برای یک بازیکن خارجی شان نموده اند به اندازه کل بودجه تیم پیکان است. البته استقلال احتیاج به این بازیکنان دارد و طبیعی است که بخواهند چنین بازیکنانی را در تیم داشته باشند.

مدیرعامل باشگاه پیکان ادامه داد: با نگاه حمایتی که مدیران کارخانه دارند به دنبال بزرگی کردن در فوتبال ایران با جوانان خودمان هستیم و امیدوارم در ریل موفقیت قرار بگیریم. برای والیبال هم برنامه داریم و در نیم فصل دوم به شرایط تیم سروسامان خواهیم داد.

محمدی در خصوص جدایی مهدی تارتار از این تیم گفت: حاشیه در متن ورزش هست. همه تیم ها این مسائل را دارند. دلیلش هم این است که نتیجه خیلی مهم است و همین امر مدیران را تحت فشار قرار می دهد.

وی ادامه داد: من از مدیران درخواست می کنم که دنبال مربیانی که کار دارند نباشند و بروند سراغ مربیانی که بیرون از گود هستند. اگر هم قرار است وارد این فضا شوند باید با باشگاه صحبت نمایند.

محمدی ادامه داد: بعد از سه هفته این انصاف نیست که این اتفاق بیفتد. من تا به الان خبری در خصوص مذاکره مدیران تراکتور با تارتار نشنیدم. اگر قرار است این اتفاق بیفتد باید شرایط اقتصادی در نظر گرفته گردد. این کار از نظر من کاملا غیر اخلاقی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1366

به "محمدی: هزینه یک بازیکن استقلال به اندازه کل بودجه تیم پیکان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی: هزینه یک بازیکن استقلال به اندازه کل بودجه تیم پیکان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید