مهلت ثبت نام تسهیلات حمایتی کرونا در مازندران تمدید شد

به گزارش ایران عکس، خبرگزاری خبرنگاران- مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان مازندران گفت : ثبت نام فعالان و صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده بخش فرهنگ در بحران کرونا برای دریافت تسهیلات مرحله دوم تا 15 اسفندماه جاری تمدید شد .

مهلت ثبت نام تسهیلات حمایتی کرونا در مازندران تمدید شد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درساری،به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران، زارع با اعلام این خبرافزود: بنا به اعلام معاون اقتصادی رئیس جمهور در پنجاه و ششمین ستاد ملی مدیریت کرونا با تمدید مهلت دریافت تسهیلات حمایتی کرونا در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه تا نیمه اسفند ماه سال جاری موافقت شد .

وی گفت: مشمولان دریافت این تسهیلات که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اطلاعاتشان بر روی سامانه کارا قرار گرفته است می توانند در مهلت مقرر به سامانه کارا به آدرس http://kara.mcls.gov.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت درخواست تسهیلات مورد نیاز اقدام کنند .

وی گفت: این تسهیلات بر مبنای مصوبات جلسه چهل و هشتم ستاد ملی مبارزه کرونا با موضوع حمایت از فعالیت ها و مشاغل غیردولتی به شدت آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا در بخش فرهنگ، هنر و رسانه از طریق پرداخت تسهیلات بانکی با کارمزد 12 درصد اجرا خواهد شد .

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران اظهار داشت:کارشناسان معاونت های تخصصی دراداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران ونیزدفترتوسعه اقتصاد فرهنگ وهنروزارت ارشاد آماده پاسخگویی و راهنمایی در این زمینه هستند .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 فروردین 1400 بروزرسانی: 6 فروردین 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1520

به "مهلت ثبت نام تسهیلات حمایتی کرونا در مازندران تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام تسهیلات حمایتی کرونا در مازندران تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید