نشست توجیهی بایدن با حضور کارشناسان امنیتی و اطلاعاتی

به گزارش ایران عکس، در حالی که دولت کنونی آمریکا هنوز پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را نپذیرفته است، وی امروز در یک نشست توجیهی با حضور تعدادی از کارشناسان امنیت ملی شرکت خواهد نمود.

نشست توجیهی بایدن با حضور کارشناسان امنیتی و اطلاعاتی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، شبکه خبری ان بی سی سه شنبه شب به وقت تهران گزارش داد که جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که از سوی رسانه های این کشور به عنوان پیروز انتخابات و رئیس جمهور آینده آمریکا معرفی شده است، تا ساعاتی دیگر به همراه معاونش کامالا هریس در یک نشست توجیهی با حضور تنی چند از کارشناسان امنیت ملی حاضر می شود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منابع مطلع به شبکه خبری ان بی سی گفته اند که با توجه به اینکه دولت ترامپ هنوز به طور رسمی با انتقال قدرت به جو بایدن موافقت نکرده است، هیچ یک از مقامات امنیتی دولت در نشست توجیهی با جو بایدن و کامالا هریس حضور نخواهند یافت.

یکی از اعضای کارگروهی که جو بایدن برای پیگیری فرایند انتقال قدرت تشکیل داده، در مصاحبه با شبکه خبری ان بی سی بیان کرد که تعدادی از کارشناسان امور دیپلماتیک، اطلاعاتی و دفاعی در این نشست توجیهی حاضر خواهند بود و نکات لازم را به اطلاع جو بایدن و کامالا هریس خواهند رساند.

رسانه های آمریکایی می گویند برگزاری این نشست توجیهی از سوی بایدن و هریس در واقع اقدامی است در راستای اعمال فشار بر وزارت خدمات عمومی آمریکا که تا به امروز از انجام همکاری های لازم برای شروع فرآینده انتقال قدرت به بایدن امتناع ورزیده است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1327

به "نشست توجیهی بایدن با حضور کارشناسان امنیتی و اطلاعاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست توجیهی بایدن با حضور کارشناسان امنیتی و اطلاعاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید