همچنان پخش تلویزیونی مسابقات دغدغه بوکسورها است

به گزارش ایران عکس، خبرنگاران/لرستان یک مربی بوکس گفت: زیبایی بوکس در افزایش مقاومت، پایداری و قدرت طلبی است که شما هنگام تمرین به دست می آورید.

همچنان پخش تلویزیونی مسابقات دغدغه بوکسورها است

ایمان نوری در گفت وگو با خبرنگاران اعلام کرد: لرستان همواره یکی از قطب های بوکس ایران در همه رده های سنی بوده و هست.

وی اضافه نمود: لرستان قهرمان های کشوری و ملی پوش های زیادی تحویل جامعه ورزش لرستان و بوکس ایران داده است.

نوری اظهار داشت: لرستان چهار مدال آور بوکس آسیایی و یک بوکسور المپیکی داشته است. الان خوشبختانه صندلی بوکس لرستان در اغلب رده های سنی صندلیی قابل قبول است و در بیشتر رده های سنی ملی پوش داریم.

دبیر هیت بوکس شهرستان چگنی تاکید نمود: کارنامه بوکس لرستان همواره درخشان بوده و در ورزش ایران همواره پرچم داری نموده است.

وی گفت: صندلی داوری بوکس لرستان در حد مطلوبی واقع شده است که می توانیم از حجت الله اعتمادیان به عنوان یکی از مطرح ترین داوران بوکس ایران اشاره کنیم.

نوری تاکید نمود: بوکس ورزش مظلومی است. اغلب کسانی که به این رشته روی می آورند از قشر متوسط و ضعیف جامعه هستند. یکی از دغدغه و مسائل ورزش بوکس که همواره مطرح بوده پخش تلویزیونی مسابقات است که همواره با مسائلی همراه بوده است.

این مربی اضافه نمود: مطمئنا اگر مسابقات پخش تلویزیونی گردد باعث جلب اعتماد مردم و شناخته شدن بیش از پیش بوکس در جامعه می گردد و علاقه مندان بیشتری به این رشته جذب می گردد.

وی ادامه داد: خوشبختانه تا حدودی این مسائل و مسائل توسط رئیس فدراسیون در حال رفع شدن است.

نوری در مورد خشن بودن ورزش بوکس از دید عامه مردم گفت: معمولاً به بوکس علم شیرین می گویند، اما این ورزش می تواند ورزش بی رحمی هم باشد که برنده، حریفش را خونین می نماید. زیبایی بوکس در افزایش مقاومت، پایداری و قدرت طلبی است که شما هنگام تمرین به دست می آورید.

وی اضافه نمود: متاسفانه همواره درحق بوکس اجحاف شده است و در جامعه مردم به عنوان یک ورزش خشن از آن یاد می نمایند ولی در واقع بوکس فعالیتی است که در آن بوکسور باید از هوش بالایی در مسابقه بهره ببرد.

نوری با بیان اینکه صندلی آموزش بوکس در لرستان، نسبتاً مطلوب است، افزود: اگر می خواهیم بوکس لرستان سالیان سال در اوج بماند باید برای ورزشکاران پشتوانه سازی و برنامه های استعدادیابی را اجرا کنیم.

دبیر بوکس هیات چگنی گفت: به طور کلی حمایت اقتصادی از ورزش لرستان به علت بودجه کم هیئت ها به خوبی انجام نمی گیرد اما می توان با جذب اسپانسر گامی بلندی در جهت ارتقا ورزش استان برداشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 864

به "همچنان پخش تلویزیونی مسابقات دغدغه بوکسورها است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همچنان پخش تلویزیونی مسابقات دغدغه بوکسورها است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید