وال استریت ژورنال: ترامپ درباره ابتلا به کرونا مخفی کاری نموده

به گزارش ایران عکس، باشگاه خبرنگاران نوشت:روزنامه وال استریت ژورنال افشا کرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا ابتلای خود به ویروس کرونا را مخفی نموده است.

وال استریت ژورنال: ترامپ درباره ابتلا به کرونا مخفی کاری نموده

منابع کاخ سفید به این روزنامه گفتند: دونالد ترامپ روز پنجشنبه از مثبت بودن نتیجه آزمایش اولیه کرونای خود آگاه شده، اما آن را فاش نکرده است. پس از انجام یک تست فوری ابتلای ترامپ به کرونا تایید شده بود، اما وی این موضوع را افشا نکرده و خواهان انجام آزمایش مجدد شده بود.

با این حال، پس از نمایان شدن علائم ابتلا به کووید 19 در ترامپ، کادر درمانی کاخ سفید وی را برای ادامه فرایند درمان به بیمارستانی نظامی منتقل کردند. گفته می گردد رئیس جمهور آمریکا روز آدینه تب داشته است.

علی رغم بیماری، ترامپ در بیمارستان نیز بیکار ننشسته است و پیوسته اقدام به انتشار پیغام ویدئویی و نیز انتشار توییت می نماید. رئیس جمهور آمریکا به تازگی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: من واقعاً از همه طرفداران و طرفداران در خارج از بیمارستان قدردانی می کنم. واقعیت این است که آن ها واقعاً کشور ما را دوست دارند و می بینند که ما چگونه آن را از هر زمان دیگری باعظمت تر می کنیم!

ترامپ ساعاتی قبل برای دیدن هوادارنش بیمارستان والتر رید را ترک کرد و پس از مدتی دوباره به بیمارستان بازگشت. در ابتدا بعضی خبرگزاری ها از احتمال بازگشت رئیس جمهور آمریکا به کاخ سفید خبر داده بودند.

23302

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1250

به "وال استریت ژورنال: ترامپ درباره ابتلا به کرونا مخفی کاری نموده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وال استریت ژورنال: ترامپ درباره ابتلا به کرونا مخفی کاری نموده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید