ورود نیرو به مدارس غیردولتی، بدون گذراندن دوره های معین ممنوع است

به گزارش ایران عکس، تهران (پانا) - مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش درباره جزئیات اجرای بسته تحولی بالندگی نیروی انسانی مدارس غیردولتی در راستای بسته تحولی توضیحاتی داد و تاکید نمود براساس این طرح در سال 1402 ورود نیرو به مدارس غیردولتی بدون گذراندن دوره های تعیین شده امکانپذیر نیست.

ورود نیرو به مدارس غیردولتی، بدون گذراندن دوره های معین ممنوع است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

سعید صالح در گفت وگو با پانا درباره شروع اجرای بسته تحولی بالندگی نیروی انسانی مدارس غیردولتی گفت: با توجه به اینکه در قانون تاسیس و توجه به مدارس و مراکز غیردولتی اشاره شده است کارکنان این مدارس باید دوره های آموزشی که از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام می گردد را بگذرانند و هزینه این دوره ها از سوی کارکنان و موسسان پرداخت خواهد شد، همچنین ذیل دستور وزیر آموزش و پرورش مبنی بر تدوین بسته های تحولی (بالندگی نیروی انسانی)، طرحی با این عنوان تهیه و به استان ها ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: براساس این طرح نیروهای انسانی شاغل در مدارس غیردولتی باید دوره هایی بگذرانند و در سال 1402 نیز ورود نیرو بدون گذراندن دوره های تعیین شده امکانپذیر نیست.

صالح با بیان اینکه 2 دوره اکنون به صورت الزامی در سامانه mosharekatha.ir قرار گرفته است اضافه کرد: دوره آموزشی بدو خدمت و سند تحول بنیادین از جمله این دوره هاست. سایر دوره ها نیز با تشکیل کارگروهی متشکل از معاونت های آموزشی و شورای عالی آموزش و پرورش، معاونت پرورشی و معاونت تربیت بدنی و سلامت مراحل نهایی تصویب و ابلاغ خود را می گذراند.

مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه این دوره ها به اشکال مختلف در آموزش و پرورش برگزار شده است اشاره نمود: از جمله دوره هایی که مورد تاکید است آموزش مدیریت بحران به هنگام حوادث، مدیریت کنترل و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و دوره های یاری های اولیه و بهداشت محیط است که در بسته ای که به زودی ابلاغ می گردد، مورد توجه خواهد بود.

وی مطرح نمود که برای اجرای این دوره ها شورای هماهنگی موسسان با موسسات صاحب صلاحیت برگزاری دوره های آموزشی، هماهنگ می شوند و کارکنان دولت که مجوزشان را از سازمان برنامه ریزی گرفتند دوره ها را اجرا می نمایند.

صالح با بیان اینکه 60 درصد هزینه این دوره ها از سوی موسسه و 40 درصد از سوی معلمان پرداخت می گردد اضافه کرد: موسسانی که در پرداخت هزینه های دوره آموزشی معلمانشان مشارکت داشته باشند، از امتیاز کیفیت نیروی انسانی در شهریه سال آینده بهره مند خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1238

به "ورود نیرو به مدارس غیردولتی، بدون گذراندن دوره های معین ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود نیرو به مدارس غیردولتی، بدون گذراندن دوره های معین ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید