وزیران دفاع آمریکا و انگلیس درباره روسیه و چین تبادل نظر کردند

به گزارش ایران عکس، به گزارش خبرنگاران به نقل از ایندیپندنت، لوید اوستین وزیر دفاع جدید آمریکا، در تماس تلفنی با بن والاس همتای انگلیسی خود درباره جنگ افغانستان تبادل نظر نموده است.

وزیران دفاع آمریکا و انگلیس درباره روسیه و چین تبادل نظر کردند

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

اوستین بر اهمیت روابط ویژه آمریکا و انگلیس تاکید ورزیده و درباره نگرانی های مشترک امنیتی دو کشور و ماموریت های آنها در عراق و افغانستان سخن گفته است.

جان کربی، سخنگوی پنتاگون می گوید که ژنرال اوستین علاوه بر آن، درباره روسیه و چین نیز با همتای بریتانیایی خود حرف زده است.

بنا به اظهارات کربی، در این تماس تلفنی درباره مسایل استراتژیک مورد علاقه دو طرف، از جمله بیماری کووید -19، نگرانی فزاینده از سوی چین، تهدیدهای روسیه و ماموریت جاری در افغانستان و عراق بحث و گفتگو شده است.

اوستین نخستین ژنرال سیاه پوست آمریکایی است که با تایید بیشتر سناتورهای آمریکایی به ریاست پنتاگون رسیده است. او در جریان تایید صلاحیتش روسیه را دشمن اصلی خواند که در سال های آینده به تهدیدی واقعی برای آمریکا تبدیل خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1478

به "وزیران دفاع آمریکا و انگلیس درباره روسیه و چین تبادل نظر کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیران دفاع آمریکا و انگلیس درباره روسیه و چین تبادل نظر کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید