پیست بین المللی اسکی فرسش در شهرستان الیگودرز کلنگ زنی شد

به گزارش ایران عکس، به گزارش خبرنگاران، کلنگ پیست بین المللی اسکی فرسش الیگودرز با حضور استاندار لرستان، معاون وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون اسکی به زمین زده شد.

پیست بین المللی اسکی فرسش در شهرستان الیگودرز کلنگ زنی شد

سید موسی خادمی استاندار لرستان در مراسم کلنگ زنی پیست بین المللی اسکی در فرسش الیگودرز اظهار کرد: امروز در روستای فرسش دو اتفاق مهم به وجود آمده که شامل جشنواره آدم برفی و آغاز احداث پیست اسکی است.

وی با بیان اینکه جشنواره آدم برفی یکی از کارهای خوبی است که در ستاد گردشگری استان به تصویب رسید، ادامه داد: هر چه بتوانیم از این جشنواره ها در استان برگزار کنیم به خصوص برنامه هایی که متناسب با استعداد استان است به ایجاد نشاط در بین مردم و معرفی استان به عنوان مقصد گردشگری یاری می نماید.

خادمی به استقبال خوب مردم از این جشنواره اشاره نمود و گفت: خوشحالیم که لحظات شادی را برای مردم فراهم کردیم.

استاندار لرستان در ادامه به ایجاد پیست اسکی اشاره نمود و ادامه داد: یکی از ویژگی های منطقه برف گیر بودن آن است که ورزش های زمستانی می تواند از استعدادهای منطقه باشد. از مدت ها قبل نیز مسئولان و نماینده شهرستان پیگیر تامین اعتبار آن بودند و خوشبختانه امروز با انعقاد تفاهم نامه بین استان و فدراسیون اسکی 50 درصد هزینه از اعتبارات استانی و مابقی را وزارت ورزش فراهم می نماید.

وی حجم کل اعتبار این طرح را 5 میلیارد تومان اعلام کرد و اضافه نمود: هم اکنون نیمی از آن تامین و پیمانکار نیز انتخاب شده است. بخشی از تجهیزات مورد احتیاج خریداری شده است که امیدواریم با مناسب شدن فصل کار پیمانکار آغاز کند و در فاصله زمانی کمی آن را به نتیجه برسانیم.

خادمی اعلام کرد: امیدواریم سال آینده بارش های خوبی داشته باشیم و مردم از این پیست استفاده نمایند و این محل به منطقه گردشگری و تفریحی همراه با رونق مالی تبدیل گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 141

به "پیست بین المللی اسکی فرسش در شهرستان الیگودرز کلنگ زنی شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "پیست بین المللی اسکی فرسش در شهرستان الیگودرز کلنگ زنی شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیست بین المللی اسکی فرسش در شهرستان الیگودرز کلنگ زنی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید