تور بمبئی: گزارش نماینده ایده آزاد در سمپوزیوم طراحی اسباب بازی هندوستان

به گزارش ایران عکس، نماینده رویداد ملی ایده آزاد اسباب بازی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، گزارشی از این رویداد در سمپوزیوم طراحی اسباب بازی و نوآوری هندوستان ارائه می نماید.

تور بمبئی: گزارش نماینده ایده آزاد در سمپوزیوم طراحی اسباب بازی هندوستان

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور بمبئی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، علی شیرکرمی مسئول اجرایی رویداد ملی ایده آزاد اسباب بازی با هماهنگی شورای نظارت بر طراحی، ساخت و توزیع اسباب بازی به اسم نماینده این رویداد در روز سه شنبه 13 مهر 1400 ساعت 16 تا 18 (به وقت محلی) به ارائه گزارشی از فعالیت های این رویداد در سمپوزیوم طراحی اسباب بازی و نوآوری هندوستان خواهد پرداخت.

سمپوزیوم طراحی اسباب بازی و نوآوری هندوستان از 31 شهریور تا 15 مهر 1400 از سوی موسسه ملی طراحی این کشور با موضوع های متنوعی همانند یادگیری به وسیله بازی، بازی های سنتی و دست ساز، بازی های دیجیتال و آنلاین و آموزش طراحی اسباب بازی در صنعت اسباب بازی به صورت وبینار برگزار خواهد شد.

بر همین اساس، این موسسه طراحی یکی از بهترین مراکز آموزش و پژوهش در حوزه طراحی در کشور هندوستان به تعداد می رود.

در این سمپوزیوم سخنران هایی از کشور های هندوستان، سوئد، آلمان، دانمارک و ایران درباره موضوع هایی در باره طراحی اسباب بازی و نوآوری مصاحبه خواهند کرد.

موسسه ملی طراحی هندوستان با توجه به ارتباطات بین الملی ایجاد شده در چهارمین رویداد ملی ایده آزاد اسباب بازی، از برگزارنمایندگان رویداد ملی ایده آزاد ایران دعوت نموده تا به شرح و معرفی فعالیت های این رویداد در این سمپوزیوم بپردازند.

نشست ارائه گزارش نماینده ایده آزاد اسباب بازی ایران با موضوع آموزش و ترویج طراحی اسباب بازی بین موسسه های مختلف با حضور اساتید و متخصصان آموزش و طراحی اسباب بازی روز 13 مهر برگزار خواهد شد.

علی شیرکرمی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی (دانشگاه علامه طباطبایی) است و تا به امروز دو کتاب و دو مقاله علمی ترجمه نموده است.

دبیرخانه رویداد ملی ایده آزاد اسباب بازی تا به امروز نشست های تخصصی با حضور اساتید دانشگاه و افراد متخصص در حوزه طراحی اسباب بازی از کشور های ایتالیا، انگلستان، فرانسه، آمریکا، لهستان، آلمان و هندوستان برگزار نموده است.

علاقه مندان برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر از برنامه ها و نشست های این رویداد می توانند به سایت http://nid.edu/toysymposium/ مراجعه نمایند. شرکت در تمامی نشست ها رایگان است.

شرکت نمایندگان بعلاوه می توانند در طول برنامه سمپوزیوم از نمایشگاه مجازی این موسسه، شامل فعالیت های پژوهشی و طراحی های اسباب بازی هم تماشا نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1806

به "تور بمبئی: گزارش نماینده ایده آزاد در سمپوزیوم طراحی اسباب بازی هندوستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور بمبئی: گزارش نماینده ایده آزاد در سمپوزیوم طراحی اسباب بازی هندوستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید