6 مطالبه فعالان مالی استان قزوین از دولت منتخب

به گزارش ایران عکس، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین از 6 مطالبه فعالان مالی استان از دولت منتخب اطلاع داد.

6 مطالبه فعالان مالی استان قزوین از دولت منتخب

به گزارش خبرنگاران قزوین ، بخشنده رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی گفت: مهار نقدینگی، افزایش صادرات غیرنقدی، ایجاد استقلال بانک مرکزی، تعامل با دنیا، اصلاحات ضروری در نظام مالیاتی، بیمه ای و ارزی و برقراری عدالت از عمدترین مطالبات فعالان مالی استان از دولت منتخب است.

بخشنده با تأکید بر اینکه فضایکسب و کار قزوین در سایه اعتماد به بخش خصوصی بهبود پیدا می نماید، توضیح داد: تحقق این امر، از جمله مطالبه فعالان مالی از مدیران ارشد استان قزوین است.

به گفته او، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین با راهبرد ایران قوی، آماده همکاری با دولت سیزدهم است و در این راه از تمامی ظرفیت های خود برای تحقق شعار های دولت نو استفاده خواهد نمود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین اضافه نمود: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین، با به دست آوردن امتیاز بین 80 تا 100 در معیار هایی همانند برگزاری منظم جلسات به ریاست استاندار و تصویب مصوبات در چهارچوب وظایف شورا، رتبه ششم کشور را از آن خود نموده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1717

به "6 مطالبه فعالان مالی استان قزوین از دولت منتخب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 مطالبه فعالان مالی استان قزوین از دولت منتخب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید