ابهام در بازگشت استراماچانونی ، بانک های ایتالیا قبول نمی نمایند

به گزارش ایران عکس، مشکل پرداختی آندرا استراماچونی هنوز حل نشده و کوشش های مسئولان استقلال برای پرداخت طلب سرمربی ایتالیایی خود ادامه دارد و باید دید در نهایت تکلیف این موضوع چه می گردد.

ابهام در بازگشت استراماچانونی ، بانک های ایتالیا قبول نمی نمایند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، مسئولان استقلال همچنان در حال کوشش برای پرداخت طلب سرمربی خود و حل کردن مشکل او هستند. ظاهرا استقلالی ها از دو طریق کوشش نموده اند طلب استراماچونی را پرداخت نمایند. طلب سرمربی استقلال از دو طریق به او پرداخت شد که یکی به وسیله حساب بانک سپه بود که به استراماچونی چک طلبش را دادند که مورد قبول بانک های ایتالیا نبود. روش دوم هم این بود که چک دیگری از سفارت به سرمربی داده شد.

در حال حاضر مشکل اصلی استراماچونی این است که حساب های او در بانک های ایتالیا به دلیل حساسیت های به وجود آمده همکاری لازم را انجام نمی دهند و این موضوع هنوز حل نشده است.

ورزش سه نیز نوشت: برخلاف ادعای مدیران استقلال امروز هم پولی به حساب سرمربی این تیم واریز نشد تا وضعیت ادامه همکاری استقلال و استراماچونی همچنان مبهم بماند.

طبق اعلام مدیران باشگاه استقلال و مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان امروز قرار بود پول استراماچونی به وسیله بانک سپه شعبه رم در ایتالیا به حساب او واریز گردد اما به دلیل تحریم هایی که علیه ایران به وجود آمده این اتفاق نیفتاد.

دقایق پیش بانک های ایتالیایی بسته شد و پول به حساب استراماچونی واریز نشد اما مدیران باشگاه استقلال در تماس با وکلای سرمربی ایتالیایی این باشگاه درخواست نموده اند که چکی به ارزش طلب استراماچونی به او پرداخت نمایند تا این مربی بتواند با حضور در بانک آن را نقد کند.

با این حال این روش پرداخت پول چون مبدا آن تعیین نیست مورد تایید استراماچونی و وکلایش قرار نگرفته است و به همین دلیل معلوم نیست تکلیف این مربی ایتالیایی چه می گردد. این اتفاق در حالی است که بازیکنان استقلال بسیار امیدوار بودند که استراماچونی از فردا در تمرین این تیم شرکت کند که این اتفاق حداقل تا فردا رخ نخواهد داد.

البته مدیران استقلال همچنان با وکلای استراماچونی در تماس هستند و به دنبال راهکار قانونی هستند تا خیال سرمربی ایتالیایی آبی ها را از دریافت پولش راحت نمایند.

استراماچونی در اعتراض به مسائل اقتصادی روز قبل از بازی با پیکان ایران را ترک کرد و با وجود اعلام آمادگی برای بازگشت به ایران مدیران استقلال هنوز نتوانسته اند مشکل او را به وسیله قانونی حل نمایند هرچند که آنها پول این مربی را به طور کامل فراهم نموده اند.

با این شرایط باید منتظر ماند و دید آیا استراماچونی برای بازی با ماشین سازی روی نیمکت استقلال خواهد نشست یا نه.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 530

به "ابهام در بازگشت استراماچانونی ، بانک های ایتالیا قبول نمی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابهام در بازگشت استراماچانونی ، بانک های ایتالیا قبول نمی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید