افزایش قیمت نان سنتی تکذیب شد

به گزارش ایران عکس، ساعتی قبل فهرستی در فضای مجازی درباره قیمت نو نان دست به دست شد که حاکی از افزایش قیمت نان در پی گرانی قیمت آرد بود. قیمت انواع نان های این فهرست همگی از نوع نان های فانتزی بودند اما تلقی کاربران از فهرست مذکور افزایش قیمت نان به طور کلی بود که نان های سنتی را نیز دربرمی گرفت.

افزایش قیمت نان سنتی تکذیب شد

فهرست جنجالی افزایش قیمت نان

به گزارش خبرنگاران؛ در پی این برداشت نادرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی خبر منتشرشده در فضای مجازی درباره گران شدن نان سنتی را تکذیب کرد.

علیرضا رضازاده رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی در واکنش به مطالبی که با عنوان قیمت نو نان بعد از آزاد شدن آرد در بعضی سایت ها و فضای مجازی منتشر شده گفت: متاسفانه این مطلب مربوط به آرد صنعتی بوده و جدولی هم که در متن این مطلب منتشر شده، مربوط به نان های صنعتی و باگت و فانتزی است.

وی اضافه نمود:، اما متاسفانه در عنوان و متن مطلب منتشرشده به این واقعیت اشاره نشده و به گونه ای خبر منتشرشده که گویی قیمت نان سنتی از قبیل نان لواش، سنگک، بربری و ... افزایش یافته است که بدین وسیله تکذیب می گردد.

به گفته وی، دولت در صورت هدفمندی آرد نان سنتی، یارانه آن را مستقیم به مردم خواهد داد و نان سنتی برای مصرف نماینده نهایی گران نخواهد شد.

بعلاوه مدیر کل بازرسی جهاد کشاورزی نیز در واکنش به این خبر و در مصاحبه با صدا و سیما گفت: هیچگونه افزایش قیمت در نان های سنتی مانند لواش، سنگک و بربری وجود نداشته است.

وی از مردم خواست گزارش گرانی نان سنتی را به وسیله سامانه 124 و 135 تعزیرات، اعلام نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 30 خرداد 1401 بروزرسانی: 30 خرداد 1401 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 2071

به "افزایش قیمت نان سنتی تکذیب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش قیمت نان سنتی تکذیب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید