رویکرد یکسان در آموزش وپرورش غلط است، حقوق حق التدریس بر اساس کارآمدی و مهارت باشد

به گزارش ایران عکس، رئیس مرکز پژوهش های مجلس گفت: امروز نظام آموزشی ما نگاه یکسانی به همه دانش آموزان دارد، این رویکرد غلط است و یکی از موضوعاتی که باید اصلاح گردد همین رویکرد مکانیکی نظام آموزشی است.

رویکرد یکسان در آموزش وپرورش غلط است، حقوق حق التدریس بر اساس کارآمدی و مهارت باشد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مقاطع تحصیلی در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری خبرنگاران، علیرضا زاکانی رئیس مرکز پژوهش های مجلس در سفربه حوزه انتخابی اش گفت: امروز نظام آموزشی ما نگاه یکسانی به همه دانش آموزان دارد، این رویکرد غلط است و یکی از موضوعاتی که باید اصلاح گردد همین رویکرد مکانیکی نظام آموزشی است.

وی اضافه نمود: در نظام آموزشی فعلی همه چیز را با فشار و بدون توجه به خلاقیت ها و توانایی فردی به دانش آموزان آموزش می دهیم و در ادامه این روش غلط شاهد این هستیم در دانشگاه ها هم یکپارچگی در نظام آموزشی وجود ندارد و هر دانشگاه روش خودش را دارد.

زاکانی ضمن گلایه از بعضی اقدامات که باعث تزریق ناکارآمدی به جامعه می گردد، گفت: یکی از موضوعات که باید اصلاح گردد میزان حقوق نیروهای حق التدریس در نظام آموزشی است باید حقوق پرداختی به افراد بر اساس میزان کوشش و کارآمدی و مهارت آن ها باشد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مرکز پژوهش های مجلس آمادگی دارد تا ایده های مربوط به حوزه های آموزشی را آنالیز کند، گفت: می توانید برای حل مسائل آموزش فنی و حرفه ای سندی تنظیم و برای عملیاتی کردن آن نیز می توانید از ظرفیت مجلس نیز بهره ببرید.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1224

به "رویکرد یکسان در آموزش وپرورش غلط است، حقوق حق التدریس بر اساس کارآمدی و مهارت باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویکرد یکسان در آموزش وپرورش غلط است، حقوق حق التدریس بر اساس کارآمدی و مهارت باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید