قطع پروازهای رم و میلان از 24 آذر، 3 کشور اروپایی میزبان ماهان

به گزارش ایران عکس، دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان به رم تا 15 دسامبر (24 آذر) ادامه خواهد داشت.

قطع پروازهای رم و میلان از 24 آذر، 3 کشور اروپایی میزبان ماهان

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

مهر: مقصود اسعدی سامانی درباره علت تحریم شرکت هواپیمایی ماهان از سوی ایتالیا گفت: آمریکایی ها در راستای ادامه تحریم هایی که روی شرکت های هواپیمایی ایرانی داشته، اخیرا به ایتالیا فشار آورده تا جلوی پروازهای ماهان را بگیرد.

وی اضافه نمود: ماهان در گذشته به بسیاری از کشورهای اروپایی پرواز داشته که در حال حاضر انگلیس این شرکت هواپیمایی را تحریم نموده اند، تنها به 3 کشور اروپایی پرواز دارد.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی یادآور شد: قرار است تا 15 دسامبر (24 آذر) پروازهای ماهان به رم و میلان ادامه داشته باشد و پس از آن دیگر هواپیماهای این شرکت هواپیمایی به ایتالیا نخواهد رفت.

وی درباره ادامه پروازهای خارجی این ایرلاین ایرانی ادامه داد: در حال حاضر پروازهای شرق آسیا برقرار است؛ اما به نظر می رسد فشار آمریکا به سایر کشورهایی که پذیرای هواپیماهای ماهان هستند، برای تحریم این شرکت هواپیمایی ادامه داشته باشد.

گفتی است بر اساس آنچه سایت فلایت رادار 24 گزارش نموده، در حال حاضر ماهان به شهرهای مسکو و سنت پترزبورگ در روسیه، سارایوو در بوسنی و هرزگوین، میلان و رم در ایتالیا (تا 24 آذر) و بارسلون در اسپانیا در میان کشورهای اروپایی پرواز دارد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 19 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 436

به "قطع پروازهای رم و میلان از 24 آذر، 3 کشور اروپایی میزبان ماهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطع پروازهای رم و میلان از 24 آذر، 3 کشور اروپایی میزبان ماهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید