معرفی چند تا از رمانتیک ترین رستوران های پوکت، تصاویر

به گزارش ایران عکس، رستوران های پوکت با محیطی عالی و دنج، غذاهای معرکه، منظره ها حیرت آور و مسحور نماینده و کارکنان حرفه ای قطعاً تجربه ای فوق العاده را به شما هدیه می نمایند تا در فضای رمانتیک و عاشقانه آن، عشق خود را جشن بگیرید. در ادامه 10 رستوران برتر رمانتیک در شهر پوکت را به شما معرفی خواهیم کرد.

معرفی چند تا از رمانتیک ترین رستوران های پوکت، تصاویر

برای سفر با تور ارزان پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای پوکت تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

1. لا گریتا

رستوران ایتالیایی لا گریتا (La Gritta) بی شک یکی از رمانتیک ترین رستوران های پوکت به تعداد می رود و از دو بخش مجزا با طراحی مدرن تشکیل شده است. لا گریتا به غیر از فضای سرپوشیده، در فضای باز هم محیط غذاخوری دارد و لا گریتا تراس که در طبقه دوم قرار گرفته، با محیطی دنج و مدرن پذیرای گردشگران است. منظره ها خیره کننده خلیج پاتونگ (Patong Bay)، صدای برخورد امواج به ساحل و نسیم خنک دریا حتماً لذت شما از یک شام عالی در زیر آسمان پر ستاره را دو چندان خواهد نمود.

2. مام تریز کیچن

چنانچه به رستوران مام تریز کیچن (Mom Tris Kitchen) بروید قطعاً در کنار دیزاین عالی این مجموعه از غذاهای معرکه آن لذت بیشتری خواهید برد. حرکت ماهی ها در استخرهای سنگی و باغی با چشم اندازی زیبا، مکمل جلال و شکوه فضای داخلی آن شده است که به لطف گارسون های خوش رفتار و موسیقی زنده یک شب رمانتیک را برای شما و عشق تان رقم خواهد زد.

3. جوز داونسترز

جوز داونسترز (Joes Downstairs) یکی از معروف ترین رستوران های پوکت به شمار میرود و در محلی حیرت آور واقع شده، پس می توانید در کنار منظره های فوق العاده از دریای آندامان (Andaman)، از یک غذای عالی لذت ببرید. سرآشپز معروفش که در ترکیب طعم غذاهای مختلف استاد است، غذاهای لذیذی را پیشکش شما می نماید که به لطف چیدمان مدرن و محل معرکه رستوران برای یک شب رمانتیک چیزی کم نخواهید داشت.

4. دیاوولو

از آنجا که رستوران دیاوولو (Diavolo) در محلی شگفت آور در ساحل غربی پوکت قرار گرفته، می توانید هنگام صرف شام به تماشای تلألو غروب خورشید در آب دریا و نور خورشید در افق بنشینید یا روی تراس چوبی آن نوشیدنی خود را میل نموده و از وزش نسیم ملایم دریا لذت ببرید. ضمناً این رستوران در یکی از استراحتگاه های پنج ستاره پوکت پذیرای شما گردشگران است.

5. آن د راک

آن د راک (On the Rock) یکی از قدیمی ترین رستوران های پوکت به تعداد می رود که خانواده ها، افراد عاشق و گردشگران از خوردن غذاهای دریایی تازه در محیط عالی آن لذت می برند. این رستوران روی صخره ای در استراحتگاه مارینا (Marina) واقع شده و قدمتی بیش از 30 سال دارد.

6. وک پاگودا کیچن

پیشنها می کنیم سری به وک پاگودا کیچن (Wok Pagoda Kitchen) بزنید و غذاهای فوق العاده سرآشپز معروف بین المللی آن را امتحان کنید. این رستوران در موقعیت مکانی عالی قرار گرفته چرا که روی تپه ای مشرف به خلیج چالونگ (Chalong bay) ساخته شده و در صورتی که شرایط آب و هوایی مساعد باشد حتی می توانید خلیج فانگ نا (Phang Nga Bay) را هم ببینید.

7. دا مائوریتسیو

هر وقت صحبت از یک رستوران رمانتیک و مدرن می گردد که در عین حال غذاهایی با کیفیت عالی هم داشته باشد، معمولاً همه فکرها به سمت نیویورک، لندن، پاریس و ... می رود، اما در رستوران دا مائوریتسیو (Da Maurizio) هم می توانید این ویژگی ها را پیدا کنید. این رستوران شاید از نظر استاندارهای محلی گرانقیمت به نظر برسد، اما در سطح بین المللی و یک کشور جنوب آسیایی برترین نوشیدنی، غذا و سرویس را تقدیم شما خواهد نمود.

8. سیزل

رستوران سیزل (Sizzle) واقع در تپه های جنوب پاتونگ، چشم اندازی معرکه نسبت به دو ساحل باشکوه و غروب خورشید دارد. این رستوران روف تاپ مختص سرو استیک بوده و از آنجا که فقط 32 جایگاه دارد، فضایی دنج و رمانتیک برای لذت از یک شام عاشقانه محسوب می گردد. غذا خوردن در این رستوران پنج ستاره با وجود یک سرآشپز معروف مطمئناً تجربه ای متفاوت خواهد بود.

9. الد سیام

رستوران الد سیام (Old Siam) در ساحل خصوصی یک استراحتگاه قدیمی و در عین حال لوکس قرار گرفته و مکانی عالی برای خوردن یک غذای اصیل تایلندی در محیطی آرامبخش است. جالب است بدانید اینجا از معدود رستوران های پوکت به تعداد می رود که می توانید پایتان را در شن فرو کنید و از غذای تایلندی خود لذت ببرید.

10. بلک جینجر

رستوران بلک جینجر (Black Ginger) در وسط یک تالاب قرار گرفته و دسترسی به آن با قایق امکانپذیر است. بسیاری از مواد غذایی این رستوران محصول باغ ارگانیک آن بوده و تازه هستند، پس می توانید در محیطی مدرن، غذاهای سنتی تایلندی را نوش جان کنید، به خصوص که بعضی از این غذاها به ندرت در رستوران های دیگر سرو می شوند.

منبع: گردشبان
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1710

به "معرفی چند تا از رمانتیک ترین رستوران های پوکت، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی چند تا از رمانتیک ترین رستوران های پوکت، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید