هاشمی: دلیلی ندارد که هر دفعه بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو بپذیریم!

به گزارش ایران عکس، پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی در اسفند ماه سال گذشته طبق مصوبات ستاد کرونا صورت گرفته است، اما این موضوع سبب نمی گردد که ما هر دفعه بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو بپذیریم.

هاشمی: دلیلی ندارد که هر دفعه بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو بپذیریم!

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

سعید هاشمی در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، درباره پذیرش دانشجویان بر اساس سوابق تحصیلی در آزمون علوم پایه پزشکی گفت: بعضی دانشجویان اعتراض نموده اند که چرا ما همچون اسفند ماه سال گذشته بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو نمی پذیریم. در پاسخ به این دانشجویان باید گفته گردد که پذیرش براساس سوابق تحصیلی طبق مصوبات ستاد کرونا صرفا در اسفند ماه سال گذشته اجرا شده است و دلیلی ندارد که قرار باشد هر دفعه ما بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو بپذیریم بنابراین آزمون علوم پایه پزشکی فردا 20 شهریور ماه 99 برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز سنچجش و آموزش پزشکی اضافه کرد: پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در اسفند ماه 99 بر اساس مصوبات ستاد کرونا و با توجه به افزایش شدید بیماری و لغو کلیه آزمون ها اجرا شده است. با لغو آزمون علوم پایه ستاد کرونا برای این که بیمارستان ها خالی نماند تصمیم گرفت تا به بعضی از داوطلبینی که سوابق تحصیلی خوبی داشتند اجازه دهد تا وارد مرحله اینترنی بدون اینکه نمره ای به اختصاص یابد، بشوند؛ بنابراین این دسته از افراد نیز برای اینکه بخواهند از مزایای نمره بهره مند شوند باید در آزمون های شهریور ماه شرکت نمایند.

وی ادامه داد: منظور بنده از اینکه در مصاحبه قبلی خود گفته ام هیچگاه اینگونه نبوده است و در گذشته فقط یک نوبت آن هم نه برای حذف آزمون بلکه برای ارفاق بعضی از داوطلبان از سوابق تحصیلی استفاده شده است و افرادی که می خواهند از مزایای نمره استفاده نمایند باید در آزمون شرکت داشته باشند حتی آن هایی که در اسفند ماه از سوابق تحصیلی استفاده نموده اند نیز باید در آزمون شهریور ماه شرکت نمایند بیانگر همین موضوع است بنابراین کلیه واجدین شرایط آزمون های علوم پایه پزشکی که پیروز به کسب حد نصاب قبولی در روش سوابق تحصیلی نشده اند و یا به هر دلیلی مشمول روش سوابق تحصیلی نبوده اند و یا افرادی که متقاضی بهره مندی از مزایا و رتبه های آزمون های مذکور هستند باید همراه با سایر داوطلبان واجد شرایط شرکت در آزمون های شهریور ماه سال 99 در آزمون علوم پایه پزشکی شرکت نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1219

به "هاشمی: دلیلی ندارد که هر دفعه بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو بپذیریم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاشمی: دلیلی ندارد که هر دفعه بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو بپذیریم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید