همکاری فولکس واگن و شریک کرمان موتور به فراوری این شاسی بلند مجذوب کننده انجامید ، عکس

به گزارش ایران عکس، فولکس واگن رسماً SUV کوپه کامپکت و الکتریکی تازه خود را با نام ID.UNYX معرفی کرد. این خودرو اولین محصول الکتریکی فراوری شده به وسیله فولکس واگن Anhui است.

همکاری فولکس واگن و شریک کرمان موتور به فراوری این شاسی بلند مجذوب کننده انجامید ، عکس

امیرمسعود عابدین- فولکس واگن Anhui در سال 2017 به عنوان اولین سرمایه گذاری مشترک خودروهای انرژی تازه فولکس واگن و سومین جوینت ونچر خودرویی این شرکت در چین تأسیس شد. این یک سرمایه گذاری مشترک 50-50 بین فولکس واگن و گروه خودروسازی آنهویی جیانگ هوای (JAC) بود. بعداً فولکس واگن کنترل این جوینت ونچر را به دست گرفت و اکنون 75 درصد از سهام آن را در اختیار دارد. خودروسازی جک یا JAC یکی از شرکای کرمان موتور به شمار میرود.

پیش از این در نمایشگاه خودرو پکن 2024، فولکس واگن ID.UNYX برای اولین بار به نمایش عایدی. فولکس واگن ID.UNYX که به عنوان یک SUV جمع وجور شناخته می گردد، دارای ابعاد 4663/1860/1610 میلی متر با فاصله بین دو محور 2766 میلی متر است.

در آن موقع، فولکس واگن بعلاوه یک سری خودروی الکتریکی هوشمند تازه به نام ID.UX را معرفی کرد که ID.UNYX اولین مدل این سری است. در آینده، تمامی خودروهای تازه این سری از لوگوی طلایی برند فولکس واگن بهره خواهند برد. تا سال 2027، فولکس واگن میخواهد پنج خودروی هوشمند الکتریکی خالص را تحت این سری عرضه کند.

علاوه بر این، فولکس واگن ID.UNYX در ماه مارس سال جاری، مجوز فروش را از رگولاتور چینی دریافت کرد. دو گزینه پیشرانه در نسخه های تک موتوره و دو موتوره ارائه خواهد شد. حداکثر توان تریم تک موتور الکتریکی 227 اسب بخار قدرت است، در حالی که حداکثر توان تریم دو موتوره برای موتور الکتریکی جلو 107 اسب بخار و برای موتور الکتریکی عقب 227 اسب بخار است.

علاوه بر این، این خودرو از بسته های باتری سه تایی لیتیوم یونی و 82.4 کیلووات ساعتی ارائه شده به وسیله CATL استفاده می نماید که محدوده 621 و 565 کیلومتری را ارائه می دهند. انتظار می رود که این شاسی بلند در اواسط ماه جولای در چین عرضه گردد.

منبع: carnewschina

54322

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 10 تیر 1403 بروزرسانی: 10 تیر 1403 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 2313

به "همکاری فولکس واگن و شریک کرمان موتور به فراوری این شاسی بلند مجذوب کننده انجامید ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری فولکس واگن و شریک کرمان موتور به فراوری این شاسی بلند مجذوب کننده انجامید ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید