همکاری پرسپولیس با کارگزار در انتها راه، کار به جای باریک می کشد؟

به گزارش ایران عکس، به گزارش خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس هنوز بر سر دریافت پول از کارگزار برند خود بابت درآمدزایی شاکی و خواستار دریافت این پول در کوتاه ترین زمان ممکن است. جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که در دو هفته گذشته، سه جلسه با مدیران کارگزاری برند این باشگاه برگزار نموده است خواستار دریافت مبلغی به مراتب بیشتر از کف قرارداد شده است.

همکاری پرسپولیس با کارگزار در انتها راه، کار به جای باریک می کشد؟

این در حالی است که کارگزاری برند باشگاه پرسپولیس طبق صورت های حسابرسی 120 میلیارد تومان پرداخت نموده است و با توجه به فعالیت های اقتصادی خود از اردیبهشت 1399 تا به امروز نیازی به پرداخت مجدد پول نیست.

موضوعی که محل اختلاف طرفین شده و سمیعی عدم فعالیت اقتصادی کارگزار را دلیل بزرگی بر مسائل اقتصادی این باشگاه می داند. مدیرعامل سرخپوشان پایتخت پس از نشست های متوالی با این شرکت خواستار فسخ قرارداد شده است و روی تصمیم خود نیز اصرار دارد.

با این حال قرار است حسابرسی مربوط به درآمدزایی های کارگزار برند سرخپوشان ظرف روزهای آینده به هیأت مدیره باشگاه رسیده و آنها در این باره تصمیم گیری نمایند.

پیگیری های خبرنگاران، نشان از اختلاف 20 الی 25 میلیارد تومانی پرسپولیس با کارگزاری دارد و سمیعی خواستار دریافت آن تا خاتمه امسال است.

باشگاه پرسپولیس در حالی خواستار دریافت این مبلغ است که برای بازگرداندن مهدی ترابی به جمع شاگردان یحیی گل محمدی و پرداخت قسط اول طلب ماریو بودیمیر از کارگزاری برند خود پولی را دریافت نکرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1493

به "همکاری پرسپولیس با کارگزار در انتها راه، کار به جای باریک می کشد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری پرسپولیس با کارگزار در انتها راه، کار به جای باریک می کشد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید