کافه حیوانات، مکانی دلچسب برای دوستداران حیوانات

به گزارش ایران عکس، کافه حیوانات را در همه جای دنیا می توان پیدا کرد. جایی که قهوه با گرمیِ حضور سگ، گربه یا حیوان دیگری گره می خورد. با هم سری بزنیم به چند کافه حیوانات در گوشه و کنار دنیا.

کافه حیوانات، مکانی دلچسب برای دوستداران حیوانات

مفهوم کافه حیوانات به فضایی آشنا تبدیل می شود. در بسیاری از کشورها کافه هایی وجود دارد که در آنها چند حیوان مانند سگ یا گربه هم زندگی می کنند. مهمانان حیوان دوستِ این کافه ها در حالی که قهوه و کیک میل می کنند، از بودن در کنار حیوانات هم لذت می برند. بدون شک برای حیوان دوستان جذابیت طبیعی حیوانات در کنار کافئین ترکیب دلچسبی است.

بعضی از کافه های دنیا تجربه نگهداری حیواناتی مانند سگ، گربه، و دیگر حیوانات وحشی و اهلی را دارند. ببینیم کدام کافه در کجای دنیا، چه حیوانی را برای وقت گذراندن در کنار مشتریان نگهداری می کند.

کافه هری خارپشته (Harry Hedgehog Café)

در ژاپن چندین کافه حیوانات پیدا می شود که یکی از جالب توجه ترین آنها کافه هری خارپشته (Harry Hedgehog Café) است. این کافه در کنار محله روپونگی (Roppongi) در توکیو قرار گرفته است. مقابل این کافه معمولا صف طولانی از مشتری دیده می شود که به انتظار خالی شدن جایگاه می ایستند. حتما بازی کردن و تماشا جوجه تیغی های بانمک ارزشش را دارد که کمی هم منتظر بمانند. البته می شود رزرو آنلاین هم انجام داد.

خارپشت ها رفتار بسیار محبت آمیز ای دارند؛ البته ممکن است کمی خواب آلود به نظر برسند که حق هم دارند، چون موجودات شب گردی هستند. با این همه خیال تان راحت باشد که با نشان دادن چند کرم کوچک می توانید توجه آنها را جلب کنید و چند تا عکس یادگاری بگیرید.

کافه میو (Meow Parlour)

کافی شاپ هایی که در آنها گربه نگهداری می شود، بیشترین تعداد کافه حیوانات را در دنیا دارند. کافه گربه ها به ویژه در نیویورک خیلی معروف هستند. سالن میو (Meow Parlour) یکی از بهترین و تمیزترین کافه گربه های نیویورک است که در چاینا تاون یا محله چینی ها (چاینا تاون) قرار گرفته است.

در این کافه گربه، فقط مشتریان نیستند که خوراکی و نوشیدنی میل می کنند. مردم گربه های خودشان را هم به این کافه می برند. از گربه های مهمان پذیرایی می شود و اسنک برای آنها سرو می شود. شب ها بازی و یوگا در کافه برپا است. همچنین بعضی از ساعت ها برای خانواده ها و بچه ها زیر 10 سال درنظر گرفته شده است تا حسابی بازی کنند و مشغول شوند.

یک نکته جالب دیگر درمورد این کافه گربه نیویورکی راین است که، مشتریان می توانند سرپرستی گربه ها را قبول کنند و آنها را با خود به خانه ببرند.

کافه گربه کیت تی

کافه گربه کیت تی (KitTea) در سانفرانسیسکو، استان کالیفرنیا قرار گرفته است. اگر پیش از رفتن به کافه، جا رزرو کرده باشید، می توانید با گربه ها بازی کنید. درغیر این صورت باید گربه ها را از پشت شیشه تماشا کنید. به این ترتیب کسانی که به موی حیوانات حساسیت دارند، نگران تماس مستقیم با گربه ها نیستند.

کافه طبیعت متشکریم (Thanks Nature Café)

کافه طبیعت متشکریم (Thanks Nature Café) در سئول درواقع یک کافه وافل جالب توجه است که بره ها هم در آن وقت می گذرانند.

خوردن وافل خودش اتفاق هیجان انگیز و خوشمزه ای است، حالا اگر وافل کنار چند گوسفند مهربان سرو شود، از آن اتفاق های پرخاطره می شود. بله، کره جنوبی چنین کافه گوسفندی دارد.

این گوسفندهای گرم و نرم خوش رفتار هستند و به ویژه با بچه ها مهربان برخورد می کنند. چه چیزی بهتر از یک نوشیدنی خنک و وافل در کنار بره های سفید پشمالو؟

کافه شَلوغو(Cafe Chat LHeureux)

کافه شَلوغو (Cafe Chat LHeureux) اولین کافه گربه ای بود که در کانادا شروع به کار کرد. اگر گذرتان به مونترال افتاد، حتما سری به این کافه بزنید. شلوغو یکی از بهترین مکان ها برای معاشرت با گربه ها و بغل کردن آنها است.

طراحی داخلی گرم و مدرن کافه به ترتیبی است که هم مشتریان احساس راحتی می کنند و هم گربه ها آن را دوست دارند. صاحبان کافه شلوغو چندین گربه را از پناهگاه های محلی به این جا آورده اند تا زندگی خوب و آرامی داشته باشند.

در کافه گربه، محصولات مناسب حیوانات خانگی هم به فروش می رسد تا دست خالی از در بیرون نروید.

داگ کافه(Dog Café)

داگ کافه یا کافه سگ (Dog Café) در استان کالیفرنیا یکی دیگر از کافه های معروف دنیا است که علاوه بر سرو قهوه و خوراکی، از سگ ها نگهداری می کند. داگ کافه هم پناهگاه سگ ها است و هم کافه حیوانات به شمار می رود.

در این کافه در لس آنجلس می توانید با سگ هایی که نجات داده شده اند، معاشرت کنید و حتی از میان آنها سگی را به سرپرستی قبول کنید و به خانه ببرید.

کافه میس بانی(Ms. Bunny)

کافه هری خارپشته تنها کافه حیوان شهر توکیو نیست. کافه میس بانی (Ms. Bunny) یک کافه خرگوش است که نیازی به امکان رزرو میز از قبل نمی بیند. مشتریان مشتاقی که خرگوش ها را دوست دارند، حاضرند برای بودن کنار این حیوانات کوچک دوست داشتنی، کمی برای خالی شدن میز منتظر بمانند.

پیش از دست زدن به خرگوش ها باید دست هایتان را ضدعفونی کنید. صاحب کافه از مشتریان می خواهد آرام خرگوش ها را بغل کنند. جالب این که، کافه میس بانی می تواند برای مدت کوتاهی از خرگوش مشتریان نگهداری کند. ضمن این که خدمات و محصولات مربوط به خرگوش ها را هم ارائه می کند، مانند کوتاه کردن ناخن ها.

اگر هوا بارانی نباشد و خرگوش ها سرحال باشند، می توانید یکی از آنها را برای پیاده روی به اطراف محله روپونگی (Roppongi) ببرید.

سالن گربه پورینگتنز(Purringtons)

در شهر پورتلند (چند کافه گربه پیدا می شود. اما قدیمی ترین آنها سالن گربه پورینگتنز (Purringtons) است.

به خاطر راحتی گربه ها ظرفیت کافه تنها 15 نفر است. بنابراین، بهتر است با برنامه ریزی قبلی میز رزرو کنید.

کافه خزنده(Reptile Café)

بعضی ها در پی حیوانات نرم و خوش اخلاق نیستند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید، در یوکوهامای ژاپن می توانید به کافه خزنده (Reptile Café) بروید که دیگر در آن خبری از خرگوش و بچه گربه و سگ نیست. چای خانه گرمسیری یوکوهاما این فرصت را فراهم کرده تا در کنار نوشیدن یک فنجان چای داغ، چند حیوان فلس دار کنار خودتان ببینید.

در کافه خزنده چند گونه بزمجه، لاک پشت، مار و حتا چند دوزیست زندگی می کنند. اغلب این خزندگان پشت شیشه نگهداری می شوند، اما چند لاک پشت در اطراف میزها جولان می دهند.

نیازی به رزرو میز یا پرداخت ورودی نیست، اما انتظار می رود اگر به کافه رفتید، چیزی سفارش بدهید.

منبع: کجارو / smartertravel.com
انتشار: 31 فروردین 1401 بروزرسانی: 31 فروردین 1401 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 2018

به "کافه حیوانات، مکانی دلچسب برای دوستداران حیوانات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کافه حیوانات، مکانی دلچسب برای دوستداران حیوانات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید